985 visninger
|
Oprettet:
Barf.. {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer der Barf'er ???? Og hvorfor gør i det / og hvorfor gør i det ikke ????
Jeg gør det ikke, men mine hunde - ja, har mest været chick da vi ikke har haft Aya så længe, får engang imellem et okseben med pels og det hele, direkte fra landmanden, så frisk at blodet næsten stadig pumper, og så ser vi ham ikke i 3 dage, han hygger...
sep 2011
Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 47
han er tosset med
WOLFSBLUT
tørkost uden alt det hunde ikke har godt af
http://safedogshop.dk/group.asp?group=213
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
Jeg barfer ikke Chewie, for jeg er bange for, at det er alt for dyrt at opfodre en hvalp på barf....til gengæld har jeg fundet et hvalpefoder baseret på kød, grønt, frugt og urter til ham(Orijen).
Om han får lov til at blive på Orijen, eller om han køres over på barf, når han er udvokset kommer helt an på, hvordan han trives....synes nemlig ikke der er grund til at røre ved det, der fungerer
Som det kan, ses er jeg IKKE fanatisk barfer, men ærligt gider jeg ikke betale dyre domme for "kvalitets"-foder, der indeholder så meget fyld, som langt de fleste "kendte" mærker hos fx. dyrlægen
Det fiser jo simpelthen lige igennem hunden med store dynger af lort til følge !!
dec 2011
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 175
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 45 Svar: 378
Aya spiser heldigvis alt, og hun elsker æbler.
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 150
sep 2011
Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 47
Barf..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside