{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Barf.. {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer der Barf'er ???? Og hvorfor gør i det / og hvorfor gør i det ikke ????


Jeg gør det ikke, men mine hunde - ja, har mest været chick da vi ikke har haft Aya så længe, får engang imellem et okseben med pels og det hele, direkte fra landmanden, så frisk at blodet næsten stadig pumper, og så ser vi ham ikke i 3 dage, han hygger...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf..
  • #1   14. feb 2012 Akio har prøvet han er ikke så glad for det og jeg er ikke sø vild med det han lufter ud i stuen
    han er tosset med
    WOLFSBLUT
    tørkost uden alt det hunde ikke har godt af
    http://safedogshop.dk/group.asp?group=213


  • #2   14. feb 2012 Jeg har barfet min tidligere hund, fordi jeg syne,s det er et godt princip at fodre efter og så, fordi hund var allergiker(forsvandt da jeg begyndte at barfe).

    Jeg barfer ikke Chewie, for jeg er bange for, at det er alt for dyrt at opfodre en hvalp på barf....til gengæld har jeg fundet et hvalpefoder baseret på kød, grønt, frugt og urter til ham(Orijen).

    Om han får lov til at blive på Orijen, eller om han køres over på barf, når han er udvokset kommer helt an på, hvordan han trives....synes nemlig ikke der er grund til at røre ved det, der fungerer smiley

    Som det kan, ses er jeg IKKE fanatisk barfer, men ærligt gider jeg ikke betale dyre domme for "kvalitets"-foder, der indeholder så meget fyld, som langt de fleste "kendte" mærker hos fx. dyrlægen smiley

    Det fiser jo simpelthen lige igennem hunden med store dynger af lort til følge !!


  • #3   14. feb 2012 Miko er simpelthen så kræsen.. Han spiser kun Iams hundefoder og der skal være blandet noget kød i hans mad også.. For det meste får han iams med tun. Der var en overgang hvor han slet ikke ville spise medmindre det kom fra gryden :s

  • #4   14. feb 2012 Chick er også meget kræsen, og vil helst håndfodres hvis han skal ha mad ( Fra gryder). tørfodder og godbidder gider han ikke, Men er så heldig at min mand elsker at fiske, så han får en del fisk, og så får han leverpostej på meget groft rugbrød + fløde eller olie, Og så får han ben med kød på- af diverse arter.. Ville gerne finde et tørprodukt han ville spise, så ville det være nemmere at holde vægten.. Han forbrænder også meget smiley

    Aya spiser heldigvis alt, og hun elsker æbler.


  • #5   16. feb 2012 Anders ---> WOLFSBLUT er også et BARF-produkt, bare koldpresset til tørkost.. (c;

  • #6   16. feb 2012 ok ser man det men det giver ikke luft i Akios mave :o)

Kommentér på:
Barf..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce