Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Evt. forhandling i Sønderjylland - Interesseret? Evt. forhandling i Sønderjylland - Interesseret?

Hej Alle

Jeg overvejer at opstarte forhandling af Kragborg rå foder i sønderjylland, ville nogen være interesseret i at købe dette?

Alt er stadig på undersøgelses stadiet, og mener ikke det kan svare sig at starte op, uden først at "sondere terænnet" smiley

Lad mig endeligt høre, evt. hvad i nu bruger af foder og hvor meget i evt. kunne være interesseret i at købe på månedsbasis.

På forhånd tak for jeres svar.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Evt. forhandling i Sønderjylland - Interesseret?
  • #1   16. jan 2012 Hvad er det for noget, og hvad er der spcialt ved det? og prismæsigt? smiley

• #2   16. jan 2012 Marina

Det er råt foder til hund og kat smiley
    altså råt kød, som kan købes i 1 og 5 kg. pakker

priserne er ikke helt på plads endnu, men det kommer, det er dyrere end alm. billigt tørfoder, men meget meget sundere.

• #3   16. jan 2012 Okay, så det er knogler og indevolde og fars og sådan noget?
    Jamen kan du sige sådan ca prisklasse? 500kr? 1000kr? (til en lille hund)
    For jeg har da overvejet at måske begynde. Men de fleste steder jeg har set er ret så dyrt smiley

• #4   16. jan 2012 hvad vejer din hund? og hvor gammel er den?
    du skal til en voksen hund beregne ca. 2% af kropsvægten som en tommelfinger regel, og dette er daglig portion foder.

Dvs. hvis din hund vejer 15 kg. skal den hver dag have ca. 300 g. foder.

med dette ville det være lige omkring 6 kr. om dagen for kød. Herudover får du en glad og meget sundere hund. Og så kommer der ikke så meget ud af den anden ende smiley idet der ikke er fyldfoder i, og hunden 100 % kan optage sin foder.

Hvad bruger du nu?

• #5   16. jan 2012 Jeg har en Japansk spidst på 9 måneder nu. (jeg har ikke undersøgt så meget om barf - hvornår man må begynde osv)

Hun vejer 6.5 kg og får Arion skånefodder.

• #6   16. jan 2012 Men jeg tænker at hvis man foder på den måde, skal hunden vel også have vitaminer? I form af frugt og grønsager?

• #7   16. jan 2012 det skal de, men ikke i større omfang, hvis man variere deres foder med forskelligt kød.

Nogen laver blendede grøntsager, andre køber alm. menneske vitaminer. nogen giver vitamin/mineral præperat fra naturen feks. tang...(købt tørret)

det er meget forskelligt hvad man gør og der findes rigtig mange metoder. Hertil skal man så tilsætte lidt fedt, da hunden også har brug for dette. Jeg bruger selv svinefedt fra købmanden og det fungere fint.

Man skal sætte sig ind i det, det er der ikke tvivl om, men der er rigtig mange som gerne hjælper her. og der er slet ikke tvivl om, hvad hunden helst spiser smiley

• #8   16. jan 2012 Umilbart (6kr om dagen ca.) Lyder det ikke vildt dyrt. Jeg kunne godt være int. for hun er ikke helt int. i sit fodder og vi har prøvet lidt af hvert. Så jeg har overvejet stærkt at begynde at fodre med barf. Men må jeg det, når hun kun er 9 måneder? Og hvorhenne vil du starte salget?(by)

• #9   16. jan 2012 smiley

Jeg startede mine hvalpe op på det, da de var 4 uger gamle, bare lidt ad gangen

det er ikke anderledes end de ville spise hvis de levede i fri natur, som feks. ulven.

Jeg ville starte op på Oksekalun nogle dage, det er mildt ved maven, og så lige så stille køre hende over på andet ved at blande det lidt hen ad vejen.

Jeg er sikker på din hund vil elske dig for det smiley

• #10   16. jan 2012 Det er jeg også sikker på. smiley Hvor får du selv kødet fra, hvis du starter? Og hvor henne bor du?(hvor langt skal man køre for det)
    + kender du nogle sider eller bøger hvor man kan læse om det?

• #11   16. jan 2012 Kødet bliver fra Kragborg hvis jeg starter.

Jeg bor ved Padborg, hvor bor du? ved ikke hvor langt du vil få smiley

Her på HG findes der grupper for BARF m.m. og de er alle meget søde til at hjælpe.

• #12   16. jan 2012 Jeg bor i Ribe. Så der er faktisk en stykke ved. Men må jeg ikke tilføje dig som ven, hvis nu jeg beslutter mig for noget eller gerne vil køre. Så kan jeg skrive og spørge om du er startet op smiley

• #13   16. jan 2012 det er du velkommen til, jeg tror dog at Vojens er tættere på dig, og der findes allerede en forhandler, se evt. på http://kfoder.dk/
    her finder du en forhandler liste

Kommentér på:
Evt. forhandling i Sønderjylland - Interesseret?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce