Hyrdehundetræf Odense

Hyrdehundetræf Odense

Medlemmer: 13
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf
  • #1   10. jan 2012 Det kunne godt tænkes at jeg kom.. Men jeg skal måske passe Linda da mine forældre ikke er hjemme, dog er det jo i Vejle, jeg må lige se på det, hvordan jeg får det kringlet.. Og om jeg har bolig på fyn!

• #2   10. jan 2012 Jeg vender lige tilbage lidt senere, for lige nu er der en masse ting jeg skal have styr på inden jeg ved om jeg kan smiley

• #3   13. jan 2012 Altså skal til en lille fest om lørdagen, men mon ikke det er godt at komme ud og blive luftet søndag formiddag så! smiley Så er ret sikker på at Gaia, Mikkel og jeg er på pletten d.29 kl.11!

• #4   15. jan 2012 Erika
    Jeg er helt sikker på, at du, efter festen, trænger til at få lidt frisk luft Haha, og dine hunde vil jo nyde det som sædvanligt.
    Så Sasha og jeg glæder os, til vi ses.

• #5   15. jan 2012 Christina
    Stydser lige over din bemærkning:" Om jeg har bolig på Fyn." Er du flyttet fra øen?
    Men vi håber da at se dig og din/dine hunde d. 29.

• #6   16. jan 2012 Hvis jeg kommer så er det kun med Sonja.. Hun er jo ikke så social med andre hunde, men jeg vil da gerne se dig igen Lena smiley

Jeg har bolig til d. 1/3 og derefter skal jeg have fundet noget andet.. Jeg håber at finde noget til Sonja og jeg...

• #7   18. jan 2012 Christina
    Ang. bolig så prøv at kontakte Nørkilde Invest APS, som er én af mine kunder. Måske de har en lejlighed/hus ledigt.

• #8   21. jan 2012 Hejsa..

Jeg har ikke Sonja hos mig lige pt, hun er i Daugård, og jeg skal hente hende i morgen, så jeg kanikke nå at komme til odense igen inden kl 11. Der er immervæk 2 timers kørsel ialt, men alt blev lige vendt på hovedet igår, kæresten var ved at flytte ud, så mig hjem til odense så vi kunne snakke, og jeg kunne ikke lige overskue at have sonja med, og så troede jeg at min far og jeg skulle ud og se på bolig i dag så han kom over med hende, men sådan blev det ikke..
    Så jeg skal hjem og hente hende i morgen og tror først jeg kører mod odense igen mandag, så jeg vil gerne med næste gang..

• #9   22. jan 2012 Hej Christina
    Det er da noget skidt for jer, hvis I vil gå fra hinanden. Det er jeg da ked af på jeres vegne, og jeg håber I får løst det.

Søndagstræffet er først d. 29/1, så du kan stadig nå det. Håber vi ses

• #10   22. jan 2012 Det er da vist mig som tager lidt pels så smiley Jamen jeg skal ikke noget d. 29, så da vil jeg da gerne komme, hvis jeg da ikke er ved at flytte.. Skal se på noget på mandag.,, Håber jeg kan få det!!

• #11   26. jan 2012 Hej... Jeg flytter ud i denne weekend fra lejligheden. Jeg ved endnu ikke om jeg er i Odense søndag eller ej smiley

• #12   27. jan 2012 Hej alle.

Jeg kommer på søndag d. 29/1 12, håber der kommer mange, men sidst var det fint med at starte kl. 10.30, hvad siger i til det? men ellers er det i orden kl. 11.00, men vi ses på Søndag.

Kurt

• #13   27. jan 2012 Hej smiley Jeg kan både 10.30 og kl.11, så det er hvad der passer I andre bedst.

• #14   28. jan 2012 hej Erika og Kurt

Vi kan godt mødes kl. 10.30 i morgen, så vi ses friske og oplagte :o)

• #15   28. jan 2012 Fint! Fint!, så ses vi morgen kl. 10.30,

Hilsen Kurt

• #16   28. jan 2012 Helt i orden, det vil Gaia og jeg glæde os til, det bliver desværre uden Mikkel imorgen, da jeg ikke kan nå at hente/bringe ham før og efter smiley Vi ses til en frisk gå tur imorgen!

Kommentér på:
Træf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce