{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

berner træf i haunstrup hundeskov {{forumTopicSubject}}

Hej læste et gamle indlæg, hvor berner mødes lige uger 1445 i haunstrup hundeskov, gør i stadig det ? Jeg vil så gerne min balder møder nogen andre dejlige berner, ja også vil jeg gerne selv smiley håber snart og hører fra jer
Mvh. Balder og Marianne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  berner træf i haunstrup hundeskov
  • #1   2. jan 2012 Vi vil meget gerne mødes, men Haunstrup er nok for langt væk. Vi bor i 9440 Aabybro, men vi kører gerne til den jyske skovhave ved Skørping

• #2   2. jan 2012 Jeg er frisk på at lave et lille træf i den jyske skovhave hvis dette kan arangeres smiley

• #3   2. jan 2012 Hm... den jyske skovhave kunne jeg også godt være med på. Nok ikke lige en gang om ugen, men en gang imellem. smiley Og jeg er sikker på, Basil vil nyde det.

• #4   2. jan 2012 hehe vi er der ca 1 gang om ugen men det er mere når det lige passer ind i vores plan... men skriv endelig så skal vi gøre alt for at dukke op smiley

• #5   2. jan 2012 skal vi mødes søndag den 15 januar kl 1445 i haunstrup??

• #6   2. jan 2012 den jyske skovhave er for langt væk for os smiley

• #7   2. jan 2012 hej smiley
    hvor ligger haunstrup??

hvad ligger det tæt på? smiley

• #8   3. jan 2012 Line med Freia, Nova & Milla, hvis du bor i Aabybro, kan det være, vi kan finde en dag, hvor vi kan lave vores eget lille "Berner-træf"? Jeg bor mellem Brovst og Tranum, så det er jo kun ca. 15 minutters kørsel fra dig. smiley

Og vi har jo masser af lækker skov herovre... der er oven i købet hundeskov i Tranum. smiley

Men nu er Basil selvfølgelig ikke så gammel endnu og kan derfor ikke klare de lange ture...

• #9   3. jan 2012 Hej Line B, haunstrup ligger tæt på herning ca 15 min smiley

• #10   3. jan 2012 okay lidt langt smiley men ikke umulig!

• #11   3. jan 2012 Hej Line B vi er der ihvertfald søndag den 15 januar kl 1445, hvis i skulle ha lyst smiley

mvh marianne og balder

• #12   4. jan 2012 håber jeg kan! smiley

• #13   4. jan 2012 Louise, det kan vi godt finde ud af. Jeg har faktisk hørt rigtig godt om hundeskoven i Tranum.. Jeg møder mandag-fredag fra kl. 14-17.30, så hvis det kan være om formiddagen eller i weekenden?
    Jeg har været inde på hundeskovene.dk for at finde Tranum hundeskov, men jeg kan ikke finde den. Har du en adresse?

• #14   4. jan 2012 Jeg tror, vi skal satse på weekend. Da jeg arbejder om formiddagen i hverdagene. smiley

Jeg har desværre ikke en adresse på hundeskoven i Tranum (er ikke engang sikker på, den har en?), men jeg kan da give en vejbeskrivelse dertil...

Hvis du kører ad Tranumvej/Tranum Engevej/Dybdalsvej, kommer du til en rundkørsel. Der tager du 1. afkørsel til højre og kører ind midten af Tranum. Der kommer et kryds, hvor du skal dreje til højre (ud mod Tranum Strand, Tranum Camping mv.). På vej ud ad byen kommer du forbi skoven... der er, så vidt jeg husker, et skilt ind til venstre, hvor der står Tranum Hundeskov. Det er i hvert fald en af de sidste afkørsler op i skoven, før du kommer ud i det åbne. smiley

• #15   7. jan 2012 Jeg har fulgt lidt med i jeres aftaler omkring Berner-træf da jeg rigtig gerne vil mødes med andre bernerfolk. Jeg er ret betaget af det koncept de har på Sjælland hvor de mødes hver lørdag formiddag.
    Jeg ved godt at der skal nogle "ildsjæle" til at få sådan noget op at stå og da jeg ikke selv har overskudet og tiden når vi kommer til foråret igen, håber jeg sådan at der er et par gode Bernerfolk der kan starte noget op og måske gøre det til en "Jysk Bernerskov"
    I går var vi, min mand og vores 3 hunde og mig selv, i Haunstrup hundeskov. Det er et fint sted til at samle en flok hunde. Det ligger centralt i landet og de fleste kan komme dertil både fra nord og syd.
    Da vi selv bor i syddanmark har vi svært ved at komme så tit men vi kører igennem Herning hver gang vi kører i vores sommerhus nordpå. Så vi kan deltage nogle søndage hvor vi er på vej hjem.
    Jeg kan se at I tidligere har afholdt Berner-træf i Haunstrup og der var en del hunde.
    Ved ikke om jeg dukker op den 15.1 Synes måske tidspunktet er lidt sent da der er en køretur hjem bagefter
    /Susanne

• #16   8. jan 2012 Tidspunkt er pga jeg har set et indlæg tidligere hvor de mødes på det tidspunkt, så jeg håber der er flere derude når vi kommer, hvis ik, er jeg med på at lave tiden om smiley

• #17   12. jan 2012 Vi vil rigtig gerne mødes i den jyske skovhave ved Skørping i weekenden??
    Muffer vil rigtig gerne møde andre Bernere smiley

Kasper og Stine.

• #18   12. jan 2012 Kasper, vi kommer i hvert fald derned.. Hvilken dag havde du i tankerne?
    Jeg opretter lige et indlæg med den jyske skovhave i denne gruppe smiley

Kommentér på:
berner træf i haunstrup hundeskov

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce