{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baldrian?
  • #1   29. dec 2011 Jeg har aldrig hørt om baldrian dråber til hunde?
    Har kun hørt om Dap og Bach rescue remedy.

Men hvis han ikke er decideret bange hvorfor så give ham mere? hjælper det ikke hvis du giver ham en masse opgaver at løse og dap.?

Benson er heldigvis ikke påvirket af det overhovedet. men mine forældres hund er rædselsslagen, han fik anbefalt zylkene, men de virker ikke særlig meget på ham - desværre.

• #2   29. dec 2011 Hej da jeg i 1990 havde en skøn sankt bernhardshund,som bla.blev brugt til reklame for faldk.Han var meget meget bange for tordenvejr,skyderi og ikke mindst nytår det kunne han ikke lide.Jeg gav ham baldrian,og kan kun sige at han var rolig på en positiv måde. Idag har jeg jo så Fiona min elskede mops på snart 2 år,og ja hun er lige glad med skyderi osv.hun ligger og sover som hun plejer om aftenen.Men det skal også siges at vi bare er os selv og hende,og gør ikke noget anderledes end vi plejer hver dag,ej heller en sådanne dag.Flokke her i huset mand hund og jeg er samlet,så er hun rolig og tilfreds.
    Rigtig godt nytår,og må det blive roligt for dyrenes skyld smiley

• #3   29. dec 2011 Jeg har ikke prøvet det til hunde,
    men har selv engang brugt baldrian
    pillerne for at finde ro til at falde i søvn
    og vil sige at jeg absolut ingen bivirkninger
    havde faldt hurtigere i søvn end ellers og sov
    godt men vågnede helt normalt til vække uret..

Så jeg ville ikke være bekymret for at afprøve
    det på hunden hvis det var nødvendigt...

• #4   29. dec 2011 Vi er også kun mig og kæresten og et vennepar - ingen druk eller fest. Vi får besøg af mopsevennen, som også er ligeglad med fyrværkeri, så de to skal nok hygge sig.

Samson var også ligeglad lige indtil sidste år hvor nogle lorteunger kastede et kanonslag efter os - det endte 4 meter fra os og nøj hvor blev han bange smiley siden har han ikke været ligeglad desværre - uanset træning og åbenbart også uanset DAP.

Hvor meget gav I af baldrian'en?

• #5   29. dec 2011 Hold nu kæft nogle møgunger! Stakkels mopper smiley
    Håber du fik fat i dem og gav dem en ordentlig skideballe..
    Efter sådan en oplevelse er der jo ikke noget at sige til han blev bange..

• #6   29. dec 2011 jeg kan love dig for, at jeg råbte og skreg. Desværre var de ligeglade - de har jo heller ikke problemet med en lille skræmt mops smiley

• #7   29. dec 2011 Nøj hvis det var sket for benson og jeg var helved brudt løs..

• #8   30. dec 2011 Pis unger...Grrrr

• #9   31. dec 2011 Dumme fyrværkeri:/ Gilbert blev også ramt af nogle gnister, da en raket landede uden for vores busk, imens han var i haven - i februar!
    Han har reageret lidt mere på det i år end han plejer, så var også mega nervøs, men det ser ud til at han har vænnet sig til lydende igen. Håber i finder en løsning, så både jer og hunden får et godt nytår!

• #10   31. dec 2011 Jeg plejer at lege med benson og hans ynglings legetøj klokken 12, så han ikke kun fokusere på alle bragene. Det har været vores løsning de sidste 2 år smiley og han er heldigvis ikke blevet bange for det

• #11   31. dec 2011 Jeg kan ikke huske hvor mange tabletter jeg gav den ....men det varjoogså en hund på over 95 kg,men jegved at dyrlægerne også ligger inde med noget natur medicin...jeg så noget igår da jeg var inde og købe hendes elskede tandbørster...deternogle super lækre og sunde tyggelapper fra belgirn collagen chewable product for pets smiley og ja hun får sådanne en hver dag,men hun får nok en ekstra i dag smiley
    håber i finder en god løsning,ihvertfald et rigtigt godt nytår til jer alle herfra landet smiley

Kommentér på:
Baldrian?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce