Når hvalpe flytter {{forumTopicSubject}}
I dag er den første af vores hvalpe flyttet, et dejligt sted skal hun bo, med hjerterum og lyst til udstilling, erfaring osv, jeg er sikker på at hun får det så godt :,)
Ihh altså, hvor er det stort at få hentet så lille en skat
Om ikke mindre end 7 dage flytter den ene lille dreng hjem til hans familie, som har fulgt ham før han overhovedet blev født, han skal også udstilles og det er dejligt at vide jeg kan følge dem og deres "karriere" mange år frem
Det må siges at være noget rigtig godt ved DKK !!
Den sidste lille dreng mangler endnu et hjem, mærkelige folk er der nok af men jeg har ikke fundet et GODT hjem til ham endnu, og han bliver lige her indtil et rigtig godt hjem viser sig... det er faktisk også kun rart at vide at de ikke alle flytter lige NU ha ha ha
Hardcore kennel-mutter bliver jeg vist aldrig
...det er hårdt når hvalpe flytter
God Jul derude bag skærmen
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
maj 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 811
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 32
De har været her og kigge og hilse på ham
Vi bor 500 km fra hinanden, men lige præcis i julen er vi pga familiemæssige omstændigheder, som det hører julen til, tæt på hinanden geografisk, derfor skal han flytte juleaftens dag, og de holder en helt rolig jul og vi har talt meget om at flytte på sådan en "vild dag"
Det er ikke super optimalt, men aldersmæssigt passer det faktisk rigtig godt, han når lige at blive 10 uger og han er klar nu
Jeg tror det bliver super godt, de er nogle gode, rolige og kærlige mennesker, så det skal nok være godt for ham
Om hun køber ham lidt som en julegave til sig selv, om manden måske sparer lidt på andre gaver i det samme, det ville vi gøre men han er ikke købt som julegave og skal ikke gives væk, det er bare som det tilfældigt passer bedst pga hvor vi nu er hver især på denne dag
Når hvalpe flytter
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside