8. okt 2007 Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
Loosies {{forumTopicSubject}}
Skodtitel men faktisk overraskende god film for en low-budgetfilm :o)
Den er skrevet og instrueret af Peter Facinella.
(Ja, Peter aka Carlisle fra Twilight for os Twi-nørder og Nina og I andre IKKE Twi-nørder, lad det ikke dømme ham på forhånd at han er the Godfather of Vampires for os teenagetosser)
Trailer: http://boxofficebuz.com/film_clip.php?movie_id=1468&video_id=4187
Loosies tells the story of Bobby, a NYC pickpocket who tempts fate with the long arm of the law by lifting the badge of a New York City Detective.
While playing this dangerous game of cat and mouse, Bobby runs into an even bigger problem... an old one-night stand named Lucy.
Three months after their passionate affair Booby must face reality when Lucy informs him she is pregnant and she is having his baby.
SUDDENLY two different worlds collide, forcing Bobby to have to reevaluate a lifetime of missteps. And in a city where he once got by as an invisible man, Bobby is now very much exposed.
With a highly motivated police detective waiting for him around every corner, Bobby must come to terms with his past, and his new life as a husband and a father.
As this "Midnight Cowboy" meets "Love with a Proper Stranger" style story unfolds, Loosies shows that it is both the classic love story as well as a morality tale for a generation (Kilde: IMDb)
Jeg er faktisk positivt overrasket. Havde så ikke fra start de største forventninger, for på trods af at jeg er et twi-nørd så mener jeg jo også man rent faktisk skal kunne spille skuespil for at kunne bære en hovedrolle ... men den er ret vellykket.
Peter har dog svært ved ikke at virke lidt feminin i bad boy rollen og så er han een af de få mænd jeg nogensinde har set der bare ikke ser godt ud i cowboybukser ØV :o)
Men helt sikkert et kig værd :o)
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 6 Emner: 38 Svar: 120
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Det er ikke én som sådan har sat et evigt print i mit film-hjerte, og der går nok ikke mange måneder, og så an jeg hverken huske titel, skuespillere eller særligt meget af handlingen...
men derfor var det nu alligevel en god film til sofaen på sådan en torsdag aften med lidt jule-konfet ved siden af.
Loosies
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside