råt og tørt {{forumTopicSubject}}
Godaften alle sammen
Ville hører om der er nogle af jer der har erfaringer med at give barf som tørkost en morgen og råt om aften..?
min kære lille hund virkede meget sulten, snusende rundt hele tiden efter mad rester under bordet og på køkken gulv så begyndte at tage mad op om aften så hun kunne få noget om morgen også.. men synes det er lidt besværligt at huske at tage op to gange om dagen, har også taget op til en hele dag også bare dele det, men synes det afgiver lugt i mit køleskab..
så tænkte hun kunne få tørt om morgen og råt om aften så ville bare hører hvad i havde oplevet med blanding af tørt og råt
KH Freja og Rikke
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.824
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 104
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 475
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 285
men så fik afvide at det var en ide at hælde flere frysegrøntsager på ,
og det har hjulpet
+ hun får lidt håndskåret til middag
ang. optøning , så gør jeg det at sådan en 500g pakke , får lov til at tø op i køleskabsskuffen og når jeg skal bruge det så i en madpakke med tæt lukning , og aner du ikke at det er der
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
Så tager jeg en bøtte op til hver og lader det tø i køleskabet.
Nogle gange deler jeg det over morgen og aften, andre gange får de det hele på en gang.
Har aldrig oplevet, at det skulle lugte i køleskabet.
Men kan ikke forstå, hvorfor det lugter mere i køleskabet, fordi hun skal have det to gange om dagen.
Om det står i køleskabet til en gang eller to gange, er vel det samme eller?
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 84
Freja er 6år så ja en gang om dagen burde være nok, det sagde min barf dame også men det er det ikke.. hun har aldrig siddet på den måde og tigget, har altid kunne sige hun skulle gå i kurve, hun går der ud og vender om og holder øje med maden, hver gang der bliver rørt ved mad så står hun der..
men hun er jo også en lab.. så lidt mad glad er man vel hehe
~ Den røde ko ~ troede ikke man måtte give den maden frossen?
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 146 Svar: 779
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 146 Svar: 779
råt og tørt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside