Den kloge nare den mindre kloge... {{forumTopicSubject}}
Hun tog sgu røven på mig i morges den lille bandit!
Min shiba er i forvejen ikke just en morgen hund, så vores morgentur er stort set kun en tissetur rund om blokken. Her de sidste 3 uger har hun så døjet med at hun har fået trådt på et glasskår, så gåturene har været endnu kortere end normalt. Heldigvis er det nu ovre og i går aftes kunne vi endelig gå en dejlig lang aftentur som vi plejer.
Her til morgen var den lille så rigtig træt, og jeg måtte kalde på hende flere gange før hun kom ud af sengen. Da vi så kom ud på vores gåtur var vi dårligt begyndt før hun vendte om og begyndte at trække hjem af. Nu hvor foden endelig var i orden syntes jeg egentlig godt vi kunne tage den sædvanlige gåtur, for den er jo ikke lige just lang i forvejen. Jeg siger så ”nej du ikke i dag” og begynder at trække hende lidt videre. Og så sker det mystiske: min hund begynder pludselig at humpe!!! Som den hønemor jeg er stopper jeg selvfølgelig op omgående og går tilbage mod min hund for at se om der er sket noget med poten. I samme sekund jeg vendte om, var poten på mirakuløs vis kureret og Zena stormede nu hjem af i det nu ekstra stykke line.
Jeg kom sådan til at grine at jeg simpelthen lod hende gå triumferende hjem
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.560
Hvor er hun sød ..
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.463
ja dumme er de sku ikk..
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
Det er simpelthen utroligt hvad de kan finde på!
Det er ofte at jeg kommer til at tænke på Karin når jeg griner af Zena, for noget af det første hun sagde da vi ville købe Zena var, at man ikke kunne leve sammen med en shiba hvis man ikke havde en hvis sans for humor. I dag kan jeg godt forstå hvad hun mente for shibaen er ikke en klovn som f.eks. en fransk bulldog, men de har bare en sofistikeret form for humor man bare må elske
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.463
Den kloge nare den mindre kloge...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside