{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bamse
  • #1   22. jul 2011 åhh hvor var det godt han fik sinegen familie - men kan forestille mig det også må være svært at komme af med en hund man har haft så længe - men hvor er det dejligt han fik sin egen familie :o)

  • #2   22. jul 2011 Ja, det er faktisk lidt hårdt at komme af med Bamse, men jeg sms´er med hans nye familie flere gange om dagen, så jeg kan jo stadig følge lidt med i hvad der sker:-)
    Men for Bamse er det helt klart det rigtige, og han er også bare faldet rigtig godt til.
    Jeg glæder mig til mandag eftermiddag, for der skal jeg med Bamse og hans nye familie til dyrlægen, så han kan få sin revaccination, den skal han have inden den 11. august, og jeg kunne ikke nå det, inden de fik ham, for vi havde den første kontakt sidste fredag, og det var så meningen, at de skulle hente Bamse i mandags, men de ringede lørdag aften og spurgte, om de ikke kunne få lov til at hente ham søndag, og det kunne de selvfølgelig, men så kunne jeg jo ikke nå at komme til dyrlægen først:-)

    Så lige, at du har en fræk ærtetyv i familien:-)
    Det kunne mine også godt finde på.


  • #3   23. jul 2011 ej hvor dejligt at han allerede er faldet så godt til. De gange du har fortalt om ham har han virkelig også lydt som en virkelig dejlig hund...

    ja hun er en lille bølle. ærteplanterne er dnu væk (hun spiste dem alle) og istedet kørte vi til et sted hvor de dyrker jordbær og ærter og der købte vi 6 kg ærter. To til mig, to til min søster og to til hundene som vi all5 ganskede på køreturen hjem :o)


  • #4   23. jul 2011 Hvordan gik det med de små hundemavser ovenpå alle de ærter:-)
    Mine plejer at få en håndfuld frosne ærter, når vi skal have noget med ærter, de er også helt vilde med fx frosne blåbær, underlige hunde, de har vist ikke hørt, at hunde spiser kød.


  • #5   23. jul 2011 mine hunde har stålmaver og kan sagtens spise sig mætte i ærter og ander godt uden problemer :o) - de har slet heller ikke fatte pointer i kød i hvert fald ikke det som er råt - det nægter de at spise

  • #6   25. jul 2011 Så er vi lige kommet hjem fra dyrlægen. Bamse blev vaccineret og tjekket i alle ender og kanter, og der var ingen bemærkninger:-)
    Dyrlægen gentog flere gange til Bamses nye familie, at det var en lækker og helt sund og rask hund de fik med hjem. Det er simpelthen bare så skønt at høre som opdrætter. Var bare lige nødt til at dele det med andre:-)


Kommentér på:
Bamse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce