983 visninger
|
Oprettet:
Bamse {{forumTopicSubject}}
Sidste søndag flyttede Bamse hjemmefra. Endelig fik han sin helt egen familie. (Bamse er fra maj 2010).
Bamses nye familie består af en mor, en far og to piger på 4 og 7 år. De er helt vilde med Bamse, og forbavsede over, at han er faldet så hurtigt til hos dem:-)
Lise-Lotte
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 62 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.516
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Men for Bamse er det helt klart det rigtige, og han er også bare faldet rigtig godt til.
Jeg glæder mig til mandag eftermiddag, for der skal jeg med Bamse og hans nye familie til dyrlægen, så han kan få sin revaccination, den skal han have inden den 11. august, og jeg kunne ikke nå det, inden de fik ham, for vi havde den første kontakt sidste fredag, og det var så meningen, at de skulle hente Bamse i mandags, men de ringede lørdag aften og spurgte, om de ikke kunne få lov til at hente ham søndag, og det kunne de selvfølgelig, men så kunne jeg jo ikke nå at komme til dyrlægen først:-)
Så lige, at du har en fræk ærtetyv i familien:-)
Det kunne mine også godt finde på.
jun 2010
ja hun er en lille bølle. ærteplanterne er dnu væk (hun spiste dem alle) og istedet kørte vi til et sted hvor de dyrker jordbær og ærter og der købte vi 6 kg ærter. To til mig, to til min søster og to til hundene som vi all5 ganskede på køreturen hjem :o)
jul 2009
Mine plejer at få en håndfuld frosne ærter, når vi skal have noget med ærter, de er også helt vilde med fx frosne blåbær, underlige hunde, de har vist ikke hørt, at hunde spiser kød.
jun 2010
jul 2009
Dyrlægen gentog flere gange til Bamses nye familie, at det var en lækker og helt sund og rask hund de fik med hjem. Det er simpelthen bare så skønt at høre som opdrætter. Var bare lige nødt til at dele det med andre:-)
Bamse
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside