1.570 visninger
|
Oprettet:
Barf {{forumTopicSubject}}
Jeg fodrer lige nu min franske bulldog med Barf og det fungerer bare super godt - han har bøvlet utrolig meget med allergi og svamp - har haft store sår i hovedet og poterne og det kløede enormt meget på ham. Vi gik over til barf, da dyrlægerne ikke kunne finde ud af hvad de skulle gøre ved ham, og det er super godt - han har slet ikke allergi mere. Jeg giver desværre bare ca. 1000,- kr. pr. mdr. for kød, grøntsager og olie - er der nogen som kender et alternativ til barf som er billigere?
Elsker min buller over alt i verden og han kan ikke på nogen måder undværes - men han er godt nok dyr i drift:-)
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 22
Vil lige prøve at google det du bruger:-)
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 296 Svar: 2.577
Vi har prøvet Kragborg en enkelt gang med det var ikke nogen succes. Kødet havde en mærkelig farve og lugt og hundene ikke ikke spise det. Og de er bestemt ikke kræsne. Til gengæld syntes jeg deres ben er rigtig gode.
Men det lyder altså af meget du bruger selvom han spise det dobbelte af hvad han burde. Har du prøvet at supplere med feks fedt eller lign? Det kan jo være at det kan hjælpe lidt på det så han ikke skal have så meget.
Vores mellemste tæve har altid være meget slank men efter hun har fået et kosttilskud (som jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedde nu **grrrr**) er det som hun optager sin mad bedre og har taget på.
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
du må ikke spørger hvad det koster mig, men regner med det er ca de 300 i gennemsnit pr hund og den ene er 9 kg og den anden 17 kg
aug 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 583
Jeg fodre selv min schæfer unghund med barf, det vil sige han egentlig skal have 10% af sin kropsvægt, han får dog "kun" 1,5 kg. om dagen, jeg kan godt komme under de 1000 kr. for en måned.
Køber du hos en forhandler?
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 22
Jeg har hørt at nogen vælger kun at give deres hund foder, hver anden dag og det sparer jo en del penge...men må indrømme, at jeg kan ikke rigtig få mig selv til kun at fodre hver anden dag:-)
aug 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 583
Jeg synes umiddelbart det lyder dyrt, jeg køber også selv hos en forhandler - rigtig hundemad, men min forhandler sælger også løsfrossent, måske du skal finde ud af om der er flere forhandlere i dit område
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 47
Barf
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside