Hvad sker der lige? {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver præsenteret for den ene sag efter den anden med hunde der skifter hjem, lige så tit, som vi andre skifter underbukser.
Nogen får andre til at sælge deres hunde, for ikke at blive "opdaget".
Nogen parrer deres alt for unge tæver bare for at tjene penge.
Nogen er ikke klar over deres tæve er drægtig, og vupti er der en hvalp.
Jeg synes listen bliver længere og længere. Nu prøver jeg lige at skrive i dette åbne forum, for hvad sker der lige?
Alle vi der er her inde på Hundegalleri burde være her fordi vi elsker vores hunde, men jeg ser bare et marked, hvor hundene er blevet en ting, en vare, og jeg bryder mig ikke om det.
Alle herinde vil sikkert sige de elsker deres hunde, men jeg må så sige, det ikke er det indtryk man altid får.
Jeg bliver så ked af det, når jeg oplever levende væsner er mindre værd en cool cash!
Skulle lige af med lidt galde...........
aug 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 50
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 523
Der kommer de samme adfærdssymptomer som hos børn der bliver flyttet rundt.
Som du skriver, så ved man jo, man binder sig mange år frem i tiden. Ville ønske flere tænkte over det, inden de bare går ud og køber hund.
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 100 Svar: 1.265
Tænk jer dog om og prøv at knokle for føden frem for at dase derhjemme og tjene penge på de sølle hunde.. argh jeg er bare så rasende.. så rasende at navne på disse hundehandlere næsten skulle frem.. og tro mig det skal de nok komme.. og opdrætter køber hund i januar og ligger nu allerede med hvalpe.. mon den har vænnet sig til at være hvor den er nu.. hun har så også været de første 5 steder.. uuuha..
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 100 Svar: 1.265
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 141 Svar: 898
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 523
Hvad sker der lige?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside