Øv, syg :( {{forumTopicSubject}}
Øv øv øv. Nu har jeg været forkølet og småsyg en lille uges tid, men de sidste par dage har godt nok været lange! Har ikke lavet andet end at ligge i sofaen og på sengen med en vild hovedpine. Det starter tyve-tredive minutter efter jeg står op, men forsvinder i løbet af dagen, ved to-tre tiden. Jeg kan bare intet lave, kan ikke se tv, læse eller være på computer. Det er godt nok træls
Har en ret klar ide om, at det er noget pandehulebetændelse eller bihulebetændelse, men hvad kan man gøre ved det? Har selvfølgelig været på hovedpinepiller de andre dage, men skal man have noget antibiotika mod det i stedet? Det eneste panodilerne gør, er at dæmpe smerten nogen timer.. Det tager ikke sygdommen eller hvad man skal sige..
Hvad med jer andre, har i det godt ?
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.735
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
Har bare lyst til at ligge og græde!! Har så hamrende ondt!
Det er bag øjnene, i tindingerne og kæbehulerne.. Og ved ikke om jeg må tage pinex når jeg har taget den anden pille....
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 194 Svar: 16.740
Har haft det af flere omgange og det der sidder derinde kan man få ud ved at pudse næsen ekstremt kraftigt men det er det vildeste sejeste slim jeg har set og jeg har set MEGET (har arbejdet med lungesyge i mange år :o))
Og ja har man pande/bihulebetændelse der ikke vil gå væk så er antibiotika den bedste løsning ...
okt 2007
maj 2005
Mod migrænen fik jeg en Oriptan pille. Men den virkede som sagt slet ikke! Ventede lidt over to timer på en effekt..
Jeg skal ringe til min læge i eftermiddag, det aftalte vi i går, men hvis ikke jeg får ondt i hovedet vil jeg ikke forvente han gør mere Er der jo ikke rigtig grund til..
okt 2007
Jeg håber du har fået betændelsen i bihulerne på retur. Jeg kan ikke have den rallen af løst slim så jeg pudser næse til mit hoved er ved at eksplodere for at få det ud ..
Men hvis det tiltager igen så smut forbi lægen igen. Det kan være drøjt at komme af med ...
maj 2005
okt 2007
maj 2005
Øv, syg :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside