{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.958 visninger | Oprettet:

Barf start, ved allergi, og hvad skal jeg købe? {{forumTopicSubject}}

Jeg har for længe siden overvejet at starte med barf, vores franske har allergi, og kan ikke tåle lagermider og husstøvmider. Vi prøvede så wolfsblut og det virkede rigtig godt, lige ind til nu hvor hun har været i løbetid og blev falsk drægtig. Nu kan vi bare ikke komme af med det skide kløe, som giver hudbetændelse og meget irritation, det er på trods af hendes medicin som vi betaler i dyre domme for.

Nu prøver vi så som sidste udvej med barf, hun har tidligere levet af hestekød og kartofler for at udelukke foderallergi..

Jeg bor i Roskilde, vi har en forhandler af rigtig hundemad, men de har vidst ikk så meget forstand på det, da det er en almindelig hundebutik.

Nogen der har et link til en god start foderplan, med ikke for mange typer kød på en gang?
Hun skal ha nogle tilskud ved siden af, hvad skal man vælge?
Og hvor er det godt at handle ind her på midtsjælland, evt storkbh. God rådgivning og selvfølgelig også gerne en fair pris. Har hørt det fra rigtig hundemad sku være dyrt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf start, ved allergi, og hvad skal jeg købe?
  • #1   18. jun 2011 Jeg var der igår og købe mad min mine to hunde. Ham manden jeg snakkede med var meget flink og hans egen hund er på BARF så han hunne fortælle om det selv om de ting han sagde har jeg læst i forvejen her.
    De har meget at vælge imellem også hestekød hvis det er det du er mest interesseret i.

Inden du betaler en masse ti rådgivning på læs om det entet her eller på nettet smiley
    Jeg har fået en masse ud af at læse om andres oplevelser her smiley

• #3   18. jun 2011 i porcani?

Havde tænkt at starte med nogle enkelte kødtyper, ikke for mange for det kan jo ske hun også er allergisk overfor nogle protein kilder selvom blodprøven ikke viste det. Så ikke kun hest.

• #4   18. jun 2011 Ja i porcani har ejeren selv sin hund på barf, så han vil kunne fortælle dig om sine egne erfaringer.

• #5   18. jun 2011 Ja det var i Porcani.
    De har meget forskeligt så mon ikke du vil kunne finde noget. Og de skal heller ikke have penge til vejledning, det er jo en del sf deres job smiley
    Du kan evt bare snakke med ham og så tænke over det, eller finde andre butikker hvor du kan få lidt rådgivning inden du gå i gang smiley

• #8   20. jun 2011 lene bor i håndværkerbyen 22 og ja hun kan klart anbefaldes, ellers er du velkommen til at ringe til mig, jeg bor i Menstrup (lykke smiley ) og det er en god kørertur. men har en del franske som kunder og så selv min egne 2, hvor den ene fejler det samme som din (se under min profil)

men snak med forskellige og dan din EGEN mening om tingene, det er dig der kender din hund bedst og jeg ville helst ikke lave en foderplan til en hund jeg ikke har set, eller har jævn kontakt til ejeren.

• #9   22. jun 2011 Rå hundemad af Mogens Eliassen er meget go smiley

Kommentér på:
Barf start, ved allergi, og hvad skal jeg købe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce