{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Vi bestod sørme? Rally {{forumTopicSubject}}

No-Ma har det sidste stykke tid været meget ivrig efter at træne, så lidt for sjov meldte jeg hende til Rally Øvede i Årslev. På det tidspunkt vidste jeg bare ikke at jeg også skulle på dyrskue med min hest i dagene op til.

Resultatet var at jeg stortset ikke havde fået trænet nogle øvelser med hende, jeg var dødtræt og uoplagt. Alt i alt en rigtig dårlig forberedelse. Men jeg er heldigvis én af dem der lader de andre om at være nervøse. Er hunden helt umulig ja så kan jeg da altid bare afbryde prøven eller få noget at grine af.

Banegennemgang. Hurra kun én øvelse hvor hun skal sidde ved siden af, så er resten bare fri ved fod, dæk og spring. Så er der måske alligevel en chance for os.

Endelig er det vores tur. Lidt sløv start hen til vores øvelse men så kommer der mere gang i hende. Går faktisk rigtig godt i starten, men så svigter hukommelsen. Hvor pokker skal jeg nu hen? Så må lige stoppe og læne mig tilbage for at se nr på forrige øvelse. Nr 6 okay så er det fristende 8-tal der kommer bagefter. Skynder mig at gå hurtigt igennem så hun ikke får for meget fært at godbidderne og det virker!! Hun følger mig super. Nu er resten nemt bortset fra hun skal foran i den sidste øvelse. Meeen med en lille hund er det "bare" et spørgsmål om at række hånden langt nok frem så hun kan trækkes tilbage mod mig og sidde nogenlunde lige.

Jeg var dog ikke sikker på resultatet. Har nemlig intet styr på reglerne for hvad der trækker hvor meget ned.

Men 92 point og første tibbe der har bestået øvet klasse. Så det kan da godt være jeg skal til og lidt igang med hend eigen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi bestod sørme? Rally
Kommentér på:
Vi bestod sørme? Rally

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce