{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Der er simpelthen noget.... {{forumTopicSubject}}

Jeg ikke forstår... ?

Er det blevet en dille at man opretter en tråd for at slette den igen....???

Det er SIMPELTHEN pisse irriterende at vi er nogen som rent faktisk svare i de her tråde... Og så blir de slettet...!!!
På et eller andet tidspunkt er der altså ikk nogen der gider svare/hjælpe når lokummet brænder hos jer...

Hvorfor sletter man?

Er det fordi der ikke kommer det svar man ønsker eller fordi at folk herinde siger deres mening og man ikke kan tåle den...?

Hvis man i forvejen er upopulær, ja så hjælper det dælme IKKE at slette tråde gang på gang for enten at "skjule" sine "spor" eller for at ungå at få sandheden afvide...

Der brude jo komme nogen på banen her eftersom det er blevet en lille hobby for nogen... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der er simpelthen noget....
  • #4   13. jun 2011 Jeg er meget enig med f f. Jeg synes det er spild af min tid at besvare et indlæg, når det bare ignoreres og tråden senere bliver slettet... jeg synes kun det er rimeligt at man svarer tilbage. Man behøver ikke være enige, men bevarelse af en ordenligt tone, synes jeg, at alle skal bevare.
    Men siden du nu farer en anelse i flint, skønheden og udyret, er det så fordi du føler dig trådt over tæerne?

• #5   13. jun 2011 Skønheden og udyret... Jeg kan kun grine af at du føler dig truffen....
    Nu handler HELE Hundegalleri IKKE om dig vel....

Og hvis jeg sku ryste på hovedet af dig, så var mit hovet sgu faldet af..!

Du skriver "alt med dig er en diskution" .... SIDEN HVORNÅR HAR DU DISKUTERET MED MIG?

Og jeg tvivler på at du vil ha en PB fra mig... smiley

• #8   13. jun 2011 Nu kan du da faktisk være fuldstændig ligeglad med om jeg skriver noget fornuftigt...

Det er nok mere vigtigt at jeg er fornuftig andre steder ikk...

Og så kan vi jo diskutere hvad der er fornuftigt og hvad der IKKE er fornuftigt ?

Og nu når du skal give mig gode råd om at lære....

Så vil jeg da gerne lære dig at man skal passe på med hvordan man fører sig frem... Du ved jo udemærket godt at du har lavet ged i den herinde... Men det vil du nok ikke indrømme....

Hvis du skal have folk til at stoppe med at snakke om dig, så var det nok en go ide at få trådene redt ud... Sys sgu at det er sørgeligt at du har ødelagt så meget for dig selv på så kort tid....

FORSTÅELSE for hvad? Der er INGEN der forstår HVORFOR du har slettet dine tråde...Men du er ikke den eneste der gør det.. der er mange nye i diverse grupper der sletter li så snart de ikk li får de svar de vil have...

Og NEJ den her tråd handler ikke kun om dig....Der er faktisk andre på HG og akkurat det samme emne er oprettet i en anden gruppe også smiley

• #9   13. jun 2011 Krumme... Er du på ferie i kina?

• #10   13. jun 2011 Hmm.. Ku ellers være lækkert hvis du li ku ta en lille ting med hjem... smiley

Han ku' godt bruge et par pat-holder ham der på dit billed forøvrigt...

• #13   13. jun 2011 Krumme... Haha dvs at vi andre skal til at gå uden?

Lotte så er du da værdig til noget?

• #15   13. jun 2011 Det er nemmere at lade være med at svare på det jo smiley

• #17   13. jun 2011 Jeg sletter sgu ikk noget... smiley

• #19   13. jun 2011 Ja det har jeg da.....

Krumme... Haha vi kan da holde en 70'er aften?

• #20   13. jun 2011 Ja eller også er det mig, som er synderen. Jeg får sgu heller ikke svar og jeg snes da også, at jeg har holdt mig til et pænt sprog. Jeg kan ellers godt fyre den af, hvis det skulle være det - som min geografilære i folkeskolen kaldte mig - en rejekælling som bor nede på havnen! Godt så er der satme blevet stemplet i en tidlig alder smiley
    Krumme: Du har sgu da også lige sørget for, at dit profilbillede har fået nogle gevaldig store ører, er det sådan det går, når man hører på for meget pis herinde på Hg? smiley

• #21   13. jun 2011 En rejekælling li frem smiley

Jeg sys han er sød... smiley

• #22   13. jun 2011 Jeps og jeg kan stadig leve op til øgenavnet, hvis det skal være smiley

Jeg synes en fed Buddha, som ligner en der har fået skørbug af for dårlig kost - måske spiser han hundemad med kornprodukter i - og det er jo ikke sikkert, at han kan tåle det - lige er sagen frem for en sletning smiley

• #23   14. jun 2011 Hmm hvor er synes godt om knappen når man mangler den smiley Godt indlæg og forhåbentlig stof til eftertanke til dem der føler sig truffen smiley

• #24   14. jun 2011 mine 2 tråde blev slettet af HAèrne... desværre......

• #25   14. jun 2011 det er jo lidt svært, hvis man får en pb om at ens tråd er slettet... måske jeg bare er et fjols til at holde mig til reglerne, men inden for 2 dage er 2 af mine indlæg blevet slettet med begrundelse af, at jeg overskrider reglerne...suk¨

Hvad er det for noget med sascha... Ja hun har en hund fra en hunde handler... selv mig som har dkk og FCI hunde, røg sgu i denne hundehandlers klør....og naiv som jeg var..fordi hun kunne vise hun var i Dkk ....ja så troede jeg på madammen...Tjekkede da hvalpen, og den er også sund og rak..pas er gyldigt, vacc er gyldige osv..... men hvis man intet ved om pas, vacc, en hvalps udseende og tilstand ved 8 ugers alderen, så kan man jo nemt få en syg hund med sig hjem....
    Jeg var endda så dum, at sige ja til en stamtavle på min hund....den kostede så lige 6000 kr ekstra...hmm..... men har aldrig set skyggen af noget som helst...

men jeg må bøje mig i støvet, og erkende min dumhed.... elsker min hundehandler-hund,og priser mig lykkelig for, at hun er gået igennem diverse undersøgelser og test med bravour.... men nu må jeg så bare gøre mit til at få personen stoppet.. ringer og ringer på det nummer jeg har til dkk..men der er konstant optaget.... har talt med en masse og siddet og ventet i timevis for at komme igennem til de rigtige personer... men jeg ønsker ikke at bruge mit krudt på at tænke på hvor dum jeg var... jeg vil hellere få stoppet denne hundehandler... trods trussel sms som jeg modtager,og jeg bor desværre tæt på kennelen.... men det må være det...
    men hvad har sascha sagt ang politi?????????

• #26   14. jun 2011 Bullermor : Man kan jo være uheldig og ryge i kløerne på en hundehandler en gang, som du desværre har gjort, og specielt hvis man ikke ved hvad man skal holde øje med smiley men at man ryger i 2 gange inden for kort tid, så har man da ik ret meget at rykke rundt med, man burde da have lært af første gang smiley

Men dejligt at høre at din hundehandler-hund smiley har klaret div undersøgelser til UG smiley

• #27   14. jun 2011 jeg vidste jo heldigvis lidt om hvad jeg skulle kigge efter... men hvad er det for en løgn sascha skulle ha spredt ang politi

• #28   14. jun 2011 Bullermor...

Det kan du evt spørge hende om smiley

• #29   14. jun 2011 har jeg gjort...men der er ingenting siger hun...

Kommentér på:
Der er simpelthen noget....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce