{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Sig hej til min kommende stjerne... {{forumTopicSubject}}

Efter snart et års venten, er det ved at være tid...

På fredag kommer denne lille prinsesse hjem til mig for at bo:
(link fjernet)

Hun er simpelthen så sød og fuld af energi.

Jeg glæder mig rigtig meget til hun kommer, og endnu mere til at starte på træningen og få mig en ny god ven smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sig hej til min kommende stjerne...
  • #1   22. maj 2011 Tillykke med den lille tøs smiley
    Håber hun er den rette for dig smiley

• #2   22. maj 2011 tillykke med det.
    går du ikke i skole?
    for det koster meget tid at træne en hund op, plus at have en i gang .
    Havde jeg ikke var kommet til at købe hest, havde jeg også gang i hund nr. 3, men har ikke tiden.
    fandens det arbejde tager jo noget af fritiden...

• #3   22. maj 2011 Nu har jeg hund, så ved udemærket at jeg det kræver tid med en hund. Og nej, jeg går skam ikke i skole smiley

Tilgengæld er jeg så heldig at have en meget støttende far der gerne vil lufte den i de timer jeg er på arbejde, og når jeg er hjemme bliver al tid brugt sammen med hunden. Akkurat som det er med låne-joy smiley

Og jeg er jo så priviligeret at jeg på grund af mit arbejde snart har 1½ måneds ferie, og tid er ikke et problem smiley

• #4   22. maj 2011 Jeg glemte at skrive en enkelt ting... Der er det fantastiske/møg irriterende ved Joy at han ikke tåler at blive trænet flere dage intensivt hver uge. han får sgtress af det... Så med ham er det nok at give ham en lang gå tur hver dag, og så træne det der skal rettes på 2-3 gange om ugen. Mindre hvis vi har konkurrencer.

Men jeg er udemærket klar over at det kommer til at kræve en del tid, og jeg havde aldrig sagt ja til endnu en hvis ikke det var fordi jeg har en masse opbakning fra familien(som alle er bidt af en hund).

Joy har jeg også kun en aftale om at bruge til konkurrencer resten af året. Min søster vil nemlig rigtig gerne have ham igen. Nu må vi jo så se om vi kan blive enige om det, for vil gerne tage endnu et år med ham. Jeg har trods alt kæmpet et år med slalom og felter og det er jo trist hvis man ikke kan få det optimale ud af det smiley

• #5   22. maj 2011 Så lækker hvalp - kan godt forstå du glæder dig!

• #6   23. maj 2011 Så fin! Tillykke med vidunderet!!
    Er hun af udstillingslinjer?

• #7   23. maj 2011 S.R.

Begge forældre er avlskåret, men bruges til brugsarbejde... Og det deres resultater som brugshunde der har haft betydning for mig, da hun ikke skal bruges til udstilling...

• #8   23. maj 2011 Hun er da en lille vakker mus smiley tillykke med hende.

Kommentér på:
Sig hej til min kommende stjerne...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce