ang. hokamix.. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jeg har førhen brugt NDS (tror jeg nok det hedder) pulver, men synes ofte jeg må smide det ud inden det er færdigt, grundet klumper og grim lugt
- Så nu har jeg købt en bøtte Hokamix (hud. hår vitalitet) tror jeg nok den hedder.
Jeg har givet hende det for første gang i dag, men IKKE om hun vil spise sin mad nu, grundet den store mængde pulver
Jeg tænker - hun kan jo ikke være den eneste med det problem. hvordan har i andre fået jeres hunde til at spise det?
Ville det hjælpe hvis jeg evt. startede blidt ud så hun kunne nå at vende sig til den nye smag i maden?
Gode råd modtages med kyshånd
- Vil jo gerne have hun får en bedre pels, og mere af den gerne
Mvh Mini.
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 344
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.294
Det lugter jo rimelig kraftigt, så mon ikke bare det er fordi hun skal vende sig til den nye lugt og smag i kødet
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 344
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.608
Jeg bruger wolles dogpower og er lige gået over til noget der hedder seagreens som er granuleret kelp(tang).
Lige nu er han godt nok på hydroliseret foder fra dyrlægen for og finde ud af om hans dårlige mave skyldes allergi. Men ellers bruger vi de andre ting
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 171
HAvde præcis samme problem, NDS kom til at lugte og blev klumpet, vi gik så over til noget andet vitamin, men det var hokamix, men han skulle have en lige så stor mængde som med hokamix. Jeg kom aldrig op og give ham så stor en mængde som han egentlig skulle, men trods alt var maden helt forpulveret og han ville ikke spise!! Nu jeg stoppete med det og er gået over til NDS igen og så må sådan en bøtte holde så længe den kan, og så må jeg købe en ny, har ikke rigtig andre muligheder syntes jeg ikke:-( Men der har gået lidt inden han igen er blevet overbevidst om at det ikke er i maden...
Men nu spiser han fint igen, så bestemt ikke bare dig der har problemet..
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 171
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.294
Nala har i dag spist det hele med stor velbehag som hun plejer, uden at bemærke at der var hokamix på. I dag var det fjerkræsmix, igår var det indmadsmix - så har en lille idé om at det måske er indmadsmixen hun ikke var så vild med.
Men nu må vi se hvordan det går i morgen. Håber hun kan nyde sin mad selvom der er pulver på, ellers må jeg naturligvis finde på et andet alternativ
ang. hokamix..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside