{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

ang. hokamix.. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har førhen brugt NDS (tror jeg nok det hedder) pulver, men synes ofte jeg må smide det ud inden det er færdigt, grundet klumper og grim lugt smiley
- Så nu har jeg købt en bøtte Hokamix (hud. hår vitalitet) tror jeg nok den hedder.

Jeg har givet hende det for første gang i dag, men IKKE om hun vil spise sin mad nu, grundet den store mængde pulver smiley

Jeg tænker - hun kan jo ikke være den eneste med det problem. hvordan har i andre fået jeres hunde til at spise det?

Ville det hjælpe hvis jeg evt. startede blidt ud så hun kunne nå at vende sig til den nye smag i maden?

Gode råd modtages med kyshånd smiley
- Vil jo gerne have hun får en bedre pels, og mere af den gerne smiley

Mvh Mini.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. hokamix..
  • #1   3. maj 2011 Min hund får godt nok tørfoder, men jeg giver hende Hoka med lidt tørfoder og vand. Det bliver lige rørt lidt rund i skålen og så er der serveret. Min hund elsker det, vi kalder det faktisk for hendes HokaFix. Men det er så HokaMix Forte ( Den til allergi hunde), jeg ved ikke om der er forskel på smagen.

• #2   3. maj 2011 Hmm nej det ved jeg faktisk heller ikke.. Men Nala kan i hvert fald ikke lide smagen af det jeg har købt smiley Håber jeg kan finde en måde så hun faktisk begynder at kunne lide det..
    Det lugter jo rimelig kraftigt, så mon ikke bare det er fordi hun skal vende sig til den nye lugt og smag i kødet smiley

• #3   3. maj 2011 Ja, Hokamix forte lugter også mystisk. Der gik vist et par uger inden jeg havde vænnet mig så meget til lygten at jeg selv kunne give hende det...sjovt det havde jeg helt glemt :). Men hunden har altså elsket det fra starten.

• #5   4. maj 2011 Der er rigtig mange hunde der ikke vil røre deres mad med hokamix på inkl min. Så det gik vi fra igen, da jeg boede i vietnam på det tidspunkt og der ikke var noget der hed leverpostej på det tidspunkt hehe. Tror også der skullet have være betragtelige mængder postej til at han ville spise alligevel.
    Jeg bruger wolles dogpower og er lige gået over til noget der hedder seagreens som er granuleret kelp(tang).
    Lige nu er han godt nok på hydroliseret foder fra dyrlægen for og finde ud af om hans dårlige mave skyldes allergi. Men ellers bruger vi de andre ting smiley

• #6   4. maj 2011
    HAvde præcis samme problem, NDS kom til at lugte og blev klumpet, vi gik så over til noget andet vitamin, men det var hokamix, men han skulle have en lige så stor mængde som med hokamix. Jeg kom aldrig op og give ham så stor en mængde som han egentlig skulle, men trods alt var maden helt forpulveret og han ville ikke spise!! Nu jeg stoppete med det og er gået over til NDS igen og så må sådan en bøtte holde så længe den kan, og så må jeg købe en ny, har ikke rigtig andre muligheder syntes jeg ikke:-( Men der har gået lidt inden han igen er blevet overbevidst om at det ikke er i maden...

Men nu spiser han fint igen, så bestemt ikke bare dig der har problemet..

• #7   4. maj 2011 * Men det var IKKE hokamix.... (2.linje)

• #10   4. maj 2011 Tak til jer alle for jeres input smiley

Nala har i dag spist det hele med stor velbehag som hun plejer, uden at bemærke at der var hokamix på. I dag var det fjerkræsmix, igår var det indmadsmix - så har en lille idé om at det måske er indmadsmixen hun ikke var så vild med.
    Men nu må vi se hvordan det går i morgen. Håber hun kan nyde sin mad selvom der er pulver på, ellers må jeg naturligvis finde på et andet alternativ smiley

Kommentér på:
ang. hokamix..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce