{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Springer konstant {{forumTopicSubject}}

Vores dejlige gravhund, springer helt vildt meget. Nogen gange står hun bare og så kan hun nok spring 40 cm direkte op i luften. Hun springer fra sofakanten, og hen over gulvet, og ikke bare lige nej, men så langt som muligt helst. Hun springer som mange gange i løbet af en dag, at jeg slet ikke ville kunne tælle det, ville opgive inden.

Det bekymrer mig lidt, for jeg tænker på hendes stakkels ryg, en dag lander hun forkert, og så går det galt. Vi prøver at få hende til at stoppe med det, men det virker næsten umuligt, for så gør hun det bare når vi vender ryggen til.

Har i oplevet noget lignende, er der noget vi kan gøre, og hvor farligt mener i at det er??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springer konstant
  • #1   3. maj 2011 Hvis hunden er normalvægtig og i god kondition ville jeg ikke være bekymret.
    Alle mine gravhunde (8 stk. gennem årene) har sprunget og hoppet meget og jeg har aldrig oplevet skader på den konto.
    Mine gravhunde er blevet mellem 12 og 16 år gamle og ingen har haft problemer med ryggen smiley

• #2   4. maj 2011 Her springer gravhundene også let og elegant op på deres pude i sofaen og ned igen.

• #3   4. maj 2011 dejlig, nu er jeg helt lettet, godt at hun ikke er den eneste. Så skal jeg ikke være så bekymret smiley Mange tak for jeres svar.

Kommentér på:
Springer konstant

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce