Hundetriks! 8D {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens.
Jeg skal bruge hjælp ^^ Med nogle triks til min hund. Hun er 5år og kan kun få triks. Men vil gerne lære hende flere. Hun er en labber(labrador) Og hun er endlig meget lærnem efter min mmening. Når man har øvet et bare gange og rost hende. Så finder hun stille ud af det. Men ja hvad kan jeg lære hende? Kan i give råd? Og hvordan man lære hunden det? Det vil denmlig være fantastisk.
Det hun kan;
Giv pote, Kurv/kas, Sit, Dæk, Det er min, bliv og have godbiden oppe på snuden i lidt tid.
Hun har stadig, lidt svært med at holde den endnu. Da hun er madglad! o.O =)
Ruldrundt kan hun næsten, træner hende stadig lidt i det. Men det skal nok komme.
Så er det jer, hvad kan hun mere lære? Og hvordan gør man det? Kan din hund det? Og hvordan lærte du din hund det? ^^
- Ja det var så det ^^ Håber nogle har idere.
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 28 Hunde: 1 Svar: 8
Hvordan gør man det.
-Man giver kommandoen (Peek-a-boo), også skal hunden gå imellem dine ben, lige inden den er helt igemmen skal hunden sætte sig, og kigge op på dig.
Kan din hund det.
- Ja begge mine hunde kan det.
Hvordan lærte du din hund det.
- Jeg tog en godbid i hånden, og lokkede min hund om bag mig, også igemmen mine ben, lige inden hun var helt igemmen, gav jeg kommandoen ''Sit'', så førte jeg hånden op til min brystkasse, så hun kiggede op. - Så sagde jeg Peek-a-boo, da hun havde kigget i et lille stykke tid op på mig.. - også stopper man jo bare med at bruge kommandoen sit, når hunden har forstået at den skal sætte sig..
Hundetriks! 8D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside