{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.370 visninger | Oprettet:

Husk - Loppemarked på Odense Havn {{forumTopicSubject}}

Nu starter Kunst og loppemarked på Odense havn snart igen. Det er alle Søndage Fra engang i Maj til Engang i Oktober.
Det koster 100 kr at ha´en stand og jeg mener det er gratismed kunststand.
Det er fra 10 - 15, men skal man ha´stand skal man komme kl. 9.

Det er super sjovt, så kom og sælg jeres ting eller køb noget mere til samlingen.

Se nærmere på hjemmesiden.

http://www.loppemarked-odense.dk/index.html

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husk - Loppemarked på Odense Havn
  • #1   19. mar 2011 Sabina. er der gang i den dernede for det er et stort arbejde at stille en stand op, hvis ingen gider at komme derned smiley

• #2   19. mar 2011 Jeg vil da gerne komme og kigge, elsker at kigge loppemarked efter ældre ting smiley

Tak for info..!

• #3   20. mar 2011 Men husk at kig datoen, det starter først i maj.

Det er meget forskelligt hvor mange stande der er og hvor mange mennesker, det har også en del med vejret at gøre.
    Men det er ikke så stort endnu, så jeg håber der kommer flere og flere efterhånden som folk finder ud af, at det er der.

Men jeg plejer at være afsted med et par veninder og vi hygger os. Vi har bare et par små campingborder og nogle tæpper med, til at stille tingende på. Så vi laver ikke det hel store ud af det.

Den ene gang solgte vi for 1700 kr samlet og en anden gang kun for ca. 800 - 1000 kr. Så det er meget forskelligt.

• #4   20. mar 2011 Jeg nåede aldrig derned sidste år for at sælge noget af mit tøj, men vil da gøre et forsøg denne gang...

• #5   20. mar 2011 Bare tag en dag med godt vejr, så behøver det ikke være så besværligt at stille op, så kan du bare ligge det på nogle tæpper. (o:

Kommentér på:
Husk - Loppemarked på Odense Havn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce