{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Søges {{forumTopicSubject}}

Ældre dame søges til oprydning og madlavning.. det er et must at du har forstand på hunde, og gerne meget bedre end alle andre.. du skal tro at alle hunde er blandnings hunde er kamphunde og stemme dem ud... du skal være en rigtig sur kælling og ikke tillade andre og have det sjovt..

Det burde ik være noget problem at finde en dame der er sådan her på HG hehehe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søges
  • #1   9. mar 2011 heheh men tænk hvis man møder unge mennesker der har små hunge.. så går de gerne pænt, bider ik ud efter en, og vil meget gerne kæles... men så er der de ældre damer med deres tæppetissere med 10 meter flexline der bare gå amok på alt og alle, og de står bare og smiler og tror det er sjov... tror vi hellere på sætte de gamle hønisser på plads en gnag for alle hehehe

ja det var ikke længe den tråd måtte være der... den var jo useriøst, den handlede ikke om noget de sure kællinger kunne blande sig i og vise de ved bedst hehe

• #2   9. mar 2011 hehe ja har set den... de koger snart over.. så bliver de nød til at hoppe ud i deres sauna så de kan få peacemakeren ned på det rette tempo igen smiley

• #3   9. mar 2011 de sidder 110% og følger med i den anden tråd, og savler og kaster rundt med deres sølvtøj hehe de holder sig virkelig tilbage tror jeg... kan lige se det for mig haha

• #4   9. mar 2011 og manden får bank når han kommer hjem og hundene bliver xtra godt luftet i aften haha

• #5   9. mar 2011 tror jeg vil blande mig i alle tråde de gamle nisser laver... de skal bare få så meget stress haha

• #6   9. mar 2011 jeg vil fandme osse hades hahaha men det skal nok komme hvis det ikke allerede er sådan hehe

• #7   9. mar 2011 jeg er blevet smidt af facebook 8 gange haha må lave en ny profil hver gang... men skal nok også blive smidt af her... men så må vi lave vores egen hundeside, hvor ældre damer ikke er velkommende hehe

• #8   9. mar 2011 det startede med at jeg var inde på siden Nej til mosker i danmark... så blev jeg svinet til af en indvandre og kaldt racist og hvad ellers ord de kan... så forsvarede bare mig selv, og så røg jeg ud... og det samme er sket alle de andre gange hehe

• #9   9. mar 2011 uuuuuh du skal slet ikke få mig startet... jeg er total inde i den slags hehe og nej vi skal slet ikke have dem i Danmark og vi skal heller ikke tvinges til at æde deres halalkød, og vores børn skal sgu have lov til at æde svin i skolerne hvis de vil det... så fik jeg lige luftet lidt ud hehe

• #10   9. mar 2011 haha nu kan du se at de danske soldater ik må spise svinekød.. vores kultur bliver stille og rolig skubbet til side.. og for hvad? en latterlig pædofil religion med hjernevasket små kriminelle sataner? ej det er sgu på tide at sende dem hjem som laver balladen hehe

• #11   9. mar 2011 NEEEJ der går MAX 5 år så er der borgerkrig i Danmark.. det er pisse godt at søren pind er kommet til magten, han slikker ikke røv på muslimerne.. og der står også i EB at muslimerne er sure over han er kommet til... de burde sparkes hjem til træet igen hehe

Kommentér på:
Søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce