{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

Tusind tak allesammen :D {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Her på det sidste har jeg haft lidt travlt med at flytte min hest, men har arbejdet en lille smule med tegneserien ved siden af. Jeg arbejder stadigvæk på den først tegning som jeg glæder mig HELT VILDT til at vise jer smiley

Egentlig oprettet jeg dette emne for at takke jer alle for at være så søde og tålmodige. Hvor er det vare super fedt at så mange skriver, kommenterer osv. hver gang jeg ligger noget nyt ind, det er virkelig det er gør det hele værd at lave smiley

Det varmer helt indeni når I siger I kan lide hvad jeg laver, med så stor en "støtte-gruppe" kan det da kun blive helt fantastisk smiley

I er altid så søde og forstående, selvom det til tider står lidt sløvt til med hvad jeg når at lave, men selvom der går noget tid mellem opdateringerne er der altid en del der skriver og kommentere hvad jeg har lavet, og det giver mig bare endnu mere lyst til at gøre det bedre og hurtigere næste gang smiley

Så tusind tak skal I have allesammen, det betyder så meget for mig at I giver jer tid til at dele min interesse og mit "arbejde" med mig smiley

Uden jer ville det absolut ikke være det samme!!!

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tusind tak allesammen :D
Kommentér på:
Tusind tak allesammen :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce