{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betjent bidt af rottweiler
  • #1   15. feb 2011 øv en træls historie smiley

men hvad fan... regnede han med - at han kunne læse dens øretato bare sådan ??
    Han skulle bare have afleveret den til dyrelægen med det samme

• #2   15. feb 2011 Det lyder da underligt at der er to forskellige artikler. Jeg er sikker på at de kun prøver at blæse det op i medierne som de plejer når det er denne type hunde..

Tit har de jo ikke forstand på hunde og spiller smarte når de skal indfange dem.. Jeg synes ikke hunden er skurken i denne sag, hvis den har følt sig truet så er det jo klart at den bider

• #3   15. feb 2011 jeg læste også den i går og tænkte at for engangs skyld så gik det godt - men det gjorde det måske ikke alligevel - men hvem skal man så tro på ??

• #4   15. feb 2011 vil sige det sådan at når de ikke skriver hvordan de prøvede at få lov at aflæse øre chippen er det sku svært at vide hvad der er sket.

Men vil sige at jeg aldrig har oplevet en rottweiler som kommer logrende hen når der bliver kaldt på den for så bare at gå til angreb. Efter hvad jeg har set og prøvet advare de først før de angriber men kan self være mig der er helt forkert på den.

• #5   15. feb 2011 Jeg læste godt den artikel der var i EB igår..
    Kan ikke forstå hvis det er den samme artikel de har brygget videre på idag, for der hvor det hele foregår i artiklen igår, er på jasminvej i Slagelse (og hunden bliver indfanget der), og i den artikel der er skrevet idag, foregår det hele på Ndr. Ringgade i Slagelse.. Så det er to forskellige steder??

Nu ved man jo ikke hvordan det er foregået, men hunden har højst sandsynlig følt sig truet.. En Rottweiler bider ikke bare!!

Spændende at se hvad de skriver om imorgen om Rottweileren...

• #6   16. feb 2011 Det er sgu da lidt langt ude. EB plejer da altid at skrive skrækhistorierne og ikke dem der ender godt. Hm... Vælger at tro på EB version indtil der kommer mere nyt. Har der været noget i fjernsynet??

• #7   16. feb 2011 Carolina - nej tror ikke der har været noget om det i fjernsynet

Men ja det lyder underligt det hele

• #8   16. feb 2011 plus at der står det var en kamphund.. rotten er sgu da ikke en kamphund

• #9   16. feb 2011 Det er jo ikke EB som kalder det for en kamphund, men den person som har meldt sagen til politiet, der har sagt sådan smiley

• #10   17. feb 2011 Ja, det er da dem, der har handlet forkert, de kan da ikke forvente at de som vildt fremmede kan holde hunden, så de kan se en tat. Nu skriver de ørechip? mon det ikke er en tatovering, for det kræver jo at den sidder stille....

• #11   17. feb 2011 Åh ja hvad skal man sige. Vi har været udsat for noget der også kunne have gået galt.
    1 episode. Min han står bundet af omkring en lygtepæl udenfor børnehavens grund og i en afstand hvor man ikke skal i nærneden af ham når man skal ind i børnehaven. En af byens advokat synes lige han ville hilse på ham hvilket resultere i min hund ligger ørerne ned og trækker hovedet til sig og alligevel rører han Tyson oven i hovedet. Tyson trækker sig tilhage hvorefter han hopper frem mod ham og gøer. Jeg står og er ved at sætte vores yngeste barn ned i barnevognen inde på børnehavnes grund. Jeg bliver pisse sur på ham

2. episode sker desværre samme sted nogle uger senere hvor min kæerste er oppe efter vores ældste søn. En stor fed mand går hen til Tyson og løfter hans ene ben hvorefter tyson bider ud efter ham og gøer. Min kæresteråber til ham. Hvad fanden laver du ved min hund? Øhh siger det fede fjols. Det så ud til han havde salt under potterne for han trak på det ene ben........ HOLD FOR H. fingrene væk idioter. Vi ved jo alle hvem der får skylden

Kommentér på:
Betjent bidt af rottweiler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce