1.599 visninger
|
Oprettet:
Betjent bidt af rottweiler {{forumTopicSubject}}
http://www.sn.dk/Betjent-skambidt-af-rottweiler/Slagelse/artikel/112751
Hvad er jeres mening om dette.. I mine øjne er det ikke hunden der har gjort noget galt.
Jeg ved godt at hunde ikke må være løse, men den kan jo være stukket af hjemmefra som jo desværre kan ske
Mvh Karin
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.780
men hvad fan... regnede han med - at han kunne læse dens øretato bare sådan ??
Han skulle bare have afleveret den til dyrelægen med det samme
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 65
Tit har de jo ikke forstand på hunde og spiller smarte når de skal indfange dem.. Jeg synes ikke hunden er skurken i denne sag, hvis den har følt sig truet så er det jo klart at den bider
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.780
feb 2006
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 670
Men vil sige at jeg aldrig har oplevet en rottweiler som kommer logrende hen når der bliver kaldt på den for så bare at gå til angreb. Efter hvad jeg har set og prøvet advare de først før de angriber men kan self være mig der er helt forkert på den.
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.755
Kan ikke forstå hvis det er den samme artikel de har brygget videre på idag, for der hvor det hele foregår i artiklen igår, er på jasminvej i Slagelse (og hunden bliver indfanget der), og i den artikel der er skrevet idag, foregår det hele på Ndr. Ringgade i Slagelse.. Så det er to forskellige steder??
Nu ved man jo ikke hvordan det er foregået, men hunden har højst sandsynlig følt sig truet.. En Rottweiler bider ikke bare!!
Spændende at se hvad de skriver om imorgen om Rottweileren...
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 386
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 65
Men ja det lyder underligt det hele
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 281
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.755
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.540
1 episode. Min han står bundet af omkring en lygtepæl udenfor børnehavens grund og i en afstand hvor man ikke skal i nærneden af ham når man skal ind i børnehaven. En af byens advokat synes lige han ville hilse på ham hvilket resultere i min hund ligger ørerne ned og trækker hovedet til sig og alligevel rører han Tyson oven i hovedet. Tyson trækker sig tilhage hvorefter han hopper frem mod ham og gøer. Jeg står og er ved at sætte vores yngeste barn ned i barnevognen inde på børnehavnes grund. Jeg bliver pisse sur på ham
2. episode sker desværre samme sted nogle uger senere hvor min kæerste er oppe efter vores ældste søn. En stor fed mand går hen til Tyson og løfter hans ene ben hvorefter tyson bider ud efter ham og gøer. Min kæresteråber til ham. Hvad fanden laver du ved min hund? Øhh siger det fede fjols. Det så ud til han havde salt under potterne for han trak på det ene ben........ HOLD FOR H. fingrene væk idioter. Vi ved jo alle hvem der får skylden
Betjent bidt af rottweiler
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside