{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Aktivering med råt {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens..
Hvordan aktivere i jeres med råt?

Jeg synes, at det var meget nemmere med tørfoder, da jeg der ku bruge deres aktiveringslegetøj (bolde og spil), men nu får de foder fra RHM, som er hakket og løsfrosset.

Min Golden specielt mangler at ha noget at udfordre sig selv med..

God søndag
-Line

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering med råt
  • #1   13. feb 2011 Hej.

jeg giver kødben, ligger spor, når jeg har mulighed for det, sætter jeg køder på trastammer, buske, sten i en højde så det er lidt svært for hunden at nå og finde det. Så har jeg en leo, jeg putterdet kød i, og alt efter temperament, kan du jo komme den i fryseren, så er det sværere for hunden at få det ud. Der er meget du kan lave af aktivering med råt kød. God fornøjelse

• #3   13. feb 2011 Putter det i en papkasse, så skal han selv få det ud, skal det være sværere så tape om kassen. Pakker det ind i et dertil beregenet tæppe og han skal få det ud, det er nemmest med ben og store stykker selvfølgelig, men har såmænd også gjort det med det hakkede. Gemmer det rundt omkring og han skal finde det.
    Ja tørrede guffer i spillene bruger vi også og så går vi heller ikke af vejen for alm kiks/godbidder, lidt tørfoder (taste of the wild), da jeg ikke har allergihund smiley

• #4   13. feb 2011 Alt løst frosset blive spredt i haven, det tager dem over en time at finde det og når de har sundet sig lidt løber de ud og snupper en ½ timer eller mere for at se om de har overset noget :o) ben er aktivering i sig selv her, det tager lang til at guffen dem :o))

• #5   13. feb 2011 Frosset ind i en kong eller et marvben

• #8   14. feb 2011 Det lyder alt sammen meget spændende og jeg tager alt til mig med stor glæde (:

• #9   17. feb 2011 Nogen der har forslag til, hvad jeg kan putte i min Leo og Kong ( (link fjernet) ) ? Jeg har aldrig rigtig brugt det før, da jeg ville vente til jeg startede med at give råt.

Er der nogen af jer, som stadig bruger fodre bolde og hvordan?

Ingen af mine får tørfoder/kiks og noget i den dur, efter de resultater det har vist sig på Novas tænder (:

• #12   19. feb 2011 Vi har tørret struber inde i butikken, men jeg synes bare, at pigerne gispede meget efter vejret og drak ekstremt meget vand bagefter, men det gør måske ikke noget? De var så varmebehandlet..

• #14   19. feb 2011 Tørfoder forbinder jeg med tilsætningsstoffer af en eller anden art..
    Men ja jeg synes nu ikke, at der kom den fede oplevelse ud af det desværre (med struberne altså smiley )

• #16   19. feb 2011 Jeg synes bare, at det virker underligt, at de virker så forpustet

• #19   20. feb 2011 Det kan der jo være noget om (:

• #20   20. feb 2011 Når nikky er færdig med et godt måltid, læs noget med ben eller strubehodende, så sidder hun med tungen ud af flaben og puster som havde hun løbet flere kilometer og ligner en glad julegris :o)) men kun lidt, for så skal der tørres mund og det kræver også kræfter, hun moser rundt på tæppet med mulen forest i 5-10 min, man skal jo ikke være feddet :o)) nu det er så koldt spiser de inde på et tæppe ellers er det græsplænen der får tur og så skal jeg tørre til sidst GGG det er et helt cirkus. Så en mundfuld vand og ud i haven og køle af og bagefter ind og sove :o))) Ind i mellem tænker jeg da på om det overhovedet er sundt for en hjertesyg hund :o)) men hun er så lykkelig for sin mad sååå ...

Kommentér på:
Aktivering med råt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce