Hundepasning søges {{forumTopicSubject}}
Hej alle
jeg søger en der har lyst til og være hundepasser for min dejlige cocker spaniel Lupus. jeg skal på flere weekend udstillinger i år med min mops hvor jeg ikke har mulighed for og have ham med, og sys det er synd hvis han skal i pension hver gang.
Lupus er en glad dreng (ikke kastereret) som elsker og lege og gå ture. han er børne venlig. Han er ikke dominerende. han er en rigtig hyggefis og elsker og lave noget sammen med mennesker.
Den passer jeg søger skal gerne bo sådan her i nærheden Gråsten/Sønderborg/Åbenrå/haderslev eller deromkring have tid og lyst til og passe ham en del weekender, datoer for hele året kan gives nu.
han/hun skal self være ansvarlig kunne lide hunde osv.
Jeg villle gerne hvis han kunne blive passet ved den samme langt de fleste gange så det ikke bliver stressende for ham. helt fint hvis man er sport mennesker til lydighed eller rally eller andet og man vil træne det med ham og gå til konkurencer så må man gerne "låne ham" til det så hvis man træner ham kan man også komme til konkurrence med ham han er trænet i rally lydighed. og er rimelæig god til dette samt noget jagt eller agillity træning - som han kort har prøvet og har talent for
Skriv en PB hvis det har indteresse
Jeg er lige glad med om det er i hus eller lejlighed bare aktiveringen er iorden
Lønnen taler vi om
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 125 Svar: 638
Ville gerne passe ham igen, super dejlig hund, men nu hvor jeg har min mors hund, dur det ikke. Hun bryder sig ikke om andre end sig selv.. Desværre.. Men igen, super sød og dejlig hund
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 58 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 570
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 58 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 570
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 54
Hundepasning søges
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside