{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af tænder
  • #1   1. feb 2011 Begge mine har fået fjernet mælketænder... Micki 2 hjørnetænder Caspar 3 hjørnetænder:o)

    Micki kostede sølle 955kr(men det er også 5år siden;o)...)

    Men prisen ligger vel på de 15-1600kr(Jeg ved Christina F herinde fra lige har fået det gjort på lille Zoe):o)

    Min dyrlæge sagde engang at en uge efter frembrud af de nye tænder (og at mælketænderne slet ikke er løse) så kunne han så godt som garantere at det ikke ville påvirke de nye blivende tænder.. Men det er der vist også delte meninger om...

    Jeg fik det gjort det ret hurtig så jeg var sikker på de nye tænder ikke blev skadet, eller bidet blev forkert:o) Og mælketænderne sad slet ikke løse på mine, så det kunne lige så godt blive ordnet:o)

    Så er mælketænderne slet ikke løse og de nye tænder er kommet frem, ville jeg få det gjort:o)


  • #2   1. feb 2011 Malik har ikke tabt sine 2 hjørne tænder så de skal trækkes ud.
    Det vil koste mig 2000 kroner.
    Så det er nok lidt forskelligt hvor meget det koster fra dyrlæge til dyrlæge.
    Hvis du er nervøs ville jeg da synes du evt. skulle snakke med din dyrlæge om det, der kan du også spørge med prisen smiley

    Den anden jeg havde som hedder Hugo, han tabte dem heller ikke selv så der måtte jeg også få revet dem ud på ham dem han ikke selv kunne tabe.
    Der gav jeg 1800,-

    Så igen det er lidt forskelligt med prisen omkring med hvilken dyrlæge man bruger tror jeg smiley


  • #3   1. feb 2011 Jamen er det pr tand eller er det bare i alt smiley
    Men hvis jeg får det gjort nu, hva så med senere , hvis hun ikke taber resten selv, så skal jeg ud og ofre det igen :s


  • #4   2. feb 2011 Altså min dyrlæge gav det noget tid.
    Mener de plejer & sige ca. 8-9 måneder.
    Hvis ikke de er falder ud til den tid eller er meget løse, så skal de trækkes ud.
    Altså Tror det er for de 2 tænder men er ikke sikker.
    Men prøv & ring & snak med din dyrlæge om det, det ville jeg da ihvertfald gøre. Ellers så tag ned & snak med dem om det.
    De plejer være søde nok til & forklare om sådanne nogle ting smiley


  • #5   2. feb 2011 Ved Bonzo gav jeg 880,- for den første tand + narkose..
    Han fik trukket hele 5 tænder ud det lille pjok og kom af med 1390,- mener jeg..

    Har så lige opdaget at dyrlægen har overset en tand, så nu skal han sørme derned igen.. Men får så en tandrensning med prisen fordi de har lavet en fejl..


  • #6   2. feb 2011 Vega fik trukket 3 tænder ud i oktober mdr. To 'hugtænder' og en fortand. Jeg gav 1600,- for det hele plus noget ørebetændelsesmedicin. Jeg har kun hørt om, at prisen er for alle tænderne - men måske prisen for narkosen er forskellig alt efter hvor længe de er under.

    Vega var 7 mdr, da hun fik dem trukket ud, og ifølge min dyrlæge skulle det ske dér og ikke senere - for netop ikke at skade de nye tænder.

    Så jeg holder ekstra øje med Cocos tænder - hun er 5 mdr nu, og har vidst kun skiftet fortænderne. Men når der kommer dobbelt 'hugtænder', så bestiller jeg tid ved dyrlægen:)


  • #8   2. feb 2011 Paya (blandingshund) skiftede selv alle sine tænder, og har helt perfekte tænder/bid nu.
    Hvor imod Shika (chihuahua) ikke kunne tabe 11 mælketænder selv, og havde et haj-gab uden lige! ;o)
    Så hun fik fjernet 11 mælketænder til en pris á 3500,- :o)


  • #9   2. feb 2011 Mine havde skiftet de andre tænder før de fik fjernet de hjørnetænder som ikke ville ud.. Ofte er det hjørnetænderne der volder problemer fordi rødderne er så lange...Og de sidste der bliver skiftet.

    Min kig hende lige i munden og se hvilke tænder der mangler at blive skiftet, for ja det er måske en ide og vente 14 dage, hvis hun mangler nogle, og lige se hvordan det ser ud der. Men ta en snak med din dyrlæge om det...

    Jeg tror faktisk de tager et beløb pr tand, eller 1-5stik osv... Men det er ikke ret meget pr tand, så det er ikke det der vælter økonomien;o)


  • #10   2. feb 2011 Min hund er 5 måneder her den 9. og har tabt 2 fortænder i undermunden og har 2 nye fortænder for oven.. hvor de ikke er faldet ud så de stritter og er helt løse.. Men ikke faldet ud. jeg skulle bare vente at se om de ikke faldt ud af sig selv smiley

  • #12   2. feb 2011 merle fik trukket 1 ud
    Mira fik trukket 7 ud
    Malou fik trukket 8 ud

    gav 2400 kroner for Mira og Malous bisser og 1200 kroner for Merles bisser

    spændt på at se hvor mange Mojo selv smider


  • #13   2. feb 2011 Tak for jeres svar smiley '

    Jeg er spænt på og se hvor mange coco smider selv smiley


  • #14   5. feb 2011 ella er født i juli 09 og jan. 10 var hendes hjørnetænder faldet ud selv, dyrlægen sagde det var de vigtiste......mon sygeforsikringen tager den hvis man skal ha' hevet tænder ud hos dr. dyr ?? sikkert ikke, det er jo næsten det man har mest brug for....

  • #15   5. feb 2011 Sygeforsikringen ville ihvertfald ikke hjælpe mig da Shika skulle fjernet 11 mælketænder smiley

  • #16   5. feb 2011 Dyrekassen dækker heller ikke mælketænder som ikke selv falder ud...:o)..

  • #17   5. feb 2011 har lige tjekket hendes overmund, og der er nu kun 1 tand der mangler og falde ud.. smiley hun mangler dog sine hugtænder smiley

    Men er spændt på hendes undrmund , for der er der intet sket smiley


Kommentér på:
Skift af tænder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce