Udslæt mellem "rynkerne" {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Ja, det er egentlig en laaaang historie. Men kort og godt er at min lille basse er ved at blive testet i hoved og røv, har været gennem blodpræver, hudbiopsi og alt muligt. Han er nu på igang medd barf, for at se om det hjælper på ham... Han har problemer med hans hud :8 Det klør hele tiden, han er specielt rød mellem poterne.... MEN NU, er det pludselig blevet værre. Og jeg som lige troede at barfen hjalp, men nej... Nu har han i den ene side af snuden, mellem "rynken" begyndt at blive helt rød og fået en hårløs plet, når jeg ligesom "åbner" for folden... Ved ikke om dette har sammenhæng med det andede han har, er der nogen der har prøvet dette før??
Ligegyldig hvad ringer jeg selvfølgelig på mandag til doktor dyr og bestiller en tid til ham
nov 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 1.493
Vi dupper flere gange dagligt med en vatrondel - tørrer efter med en tør vatrondel og så dupper vi lidt zink salve på - dette gør vi i 1 uges tid samtidig med at vi holder godt øje med at det ikke bliver værre sæføli. Hvis det blir værre - altså lig med at der går infektion i - og det kan der nemt - så skal vi i gang med Fuzicort behandling i omkring 5 dage - det hjælper hver gang.
I det hele taget er bullere med allergi meget "udsatte" for svamp i hudfolderne siger vores dyrlæge.
KH og go bedring M
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
Udslæt mellem "rynkerne"
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside