{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julius K9 seler
  • #1   24. jan 2011 Hæ hæ held og lykke med at finde en sele til en Corgi. De er ikke just en standard model. Vi er endt med en Hurtta Pro Y sele, som var den der sad bedst og flere under. Men alle de corgier jeg har mødt med sele på har alle været forskellige mærker og størrelser. så tror ikke man kan sige om den passer eller ikke passer er helt afhængig af den enkelte hund, så der er ikke andet for end starte fra en ende af og prøve sig frem. Er jo super vigtigt at en sele sidder ordentligt på hunden, så den ikke genere eller gør skade.
    Men som skrevet vi er rigtig glade for vores hurtta pro y selen, som også er skånsom imod pelsen. Men hvalpekøberen skal jo nok forberede sig påat skulle nogen forskellige størrelser igennem indtil den er fuldvoksen... smiley Men det ved du jo alt om formentlig...

• #2   24. jan 2011 anne-kathrine - tak for svar. jeg har ikke gjort så meget i seler til mine hunde, så har faktisk ikke ret meget erfaring på det punkt. men jeg vil sende din erfaring videre til hende smiley

• #3   24. jan 2011 Vi bruger også kun vores hvis hun skal i flexline, fordi vi er på tur, hvor hun ikke må løbe løs, stranden dyrhaven osv, de er jo nogen små livlige krabater, så for at undgå hun får for mange ryk i nakken, så bruger vi sele til hende. Men hun er ikke specielt begejstret for den løsning, tror hun synes vi har lidt for godt styr på hende, det er jo sjælndent noget der passer en Corgi smiley

Kommentér på:
Julius K9 seler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce