Opdatering Cinda´s sygeforløb {{forumTopicSubject}}
Var igår hos dyrlægen til tjek med hendes allergi og han opdagede så efter jeg fortalte ham om hendes konstant røde øjne, at hun har Lymfer under øjenlågene, som er kronisk infiserede.
Hun blev lagt i fuld narkose med det samme og fik skrabet øjenlågene både for oven og forneden.
Hun har ligeså meget store og røde mandler,. men dem vil de ikke gøre noget ved, før hun er udvokset.
Det forklarer en hel del mht. hendes hosten når hun spiser.
Øjnene skulle gerne være iorden efter denne omgang. Men skal smøres x 2 dagligt med øjensalve for ikke at der kommer komplikationer og så for at fjerne den betændelse, der i forvejen var.
Det kom som et chok, da jeg hele tiden havde troet, hun var hårløs i ansigtet og røde øjne pga. allergi og iver. Det er hvad dyrlægen havde sagt de andre gange.
Hun har haft røde øjne de sidste 3-4 mdr.
Det var en ret hård oplevelse, da det hele gik så hurtigt og hun peb rigtig meget, da hun blev bedøvet inden narkosen. Nu har hun det fint, men hun ser herrens ud ved øjnene. Det skal lige hele.
aug 2009
Følger: 17 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 78 Svar: 540
Ja det er en lettelse, at få forklaring på de røde øjne og de bare pletter i ansigtet:)
Dyrlægen sagde hendes pels ser meget pæn ud efter behandlingerne efter diagnosen af loppeallergi.
Han sagde sågar, at nu ville han ikke se os før om et par mdr.-3 mdr. når hun skal steriliseres;)
Hehe håber vi kan overholde det...
Hun har det godt idag og er så frisk som hun plejer at være.
Hendes øjne er stadig ildrøde, men han har sagt, det varer en uges tid, før de bli´r normale igen.
Jeg ønsker ikke for andre, de skal opleve noget lignende som igår, da hun blev lagt i narkose. Det var slemt at se på.
Dejligt hun har det så godt igen idag;)
aug 2009
Tak!!
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.114
aug 2009
aug 2009
Men for
-materialer/hygiejne,
-narkose,
-medicin,
-blinkhindeskrab (follikler),
-Kloramfenikol øjensalve
godt 1300 kr hos min dyrelæge...
aug 2009
Er det det samme mons tro, din vovse døjer med?
aug 2009
aug 2009
Det er haste haste, hvis det er det samme, som Cinda har...
Så er det endelig ikke måske...!
aug 2009
aug 2009
Opdatering Cinda´s sygeforløb
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside