{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Ny på Barf og opkast {{forumTopicSubject}}

Vi er startet med at råfodre her for 1½ uges tid siden ca. og nu er den ene hund begyndt at kaste lidt op.
Han har blandt andet gjort det i dag, og han har ikke fået mad endnu.

Nogle der har prøvet noget lignende.

Jeg har lige talt med min dyrlæge, som mener det kan være fordi maven skal vænne sig til maden eller at han simpelthen spiser sne. Og vi skulle derfor lige se det an et par dage.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny på Barf og opkast
  • #1   6. jan 2011 Det kan godt tænke sig at han har spist sne, men hvordan er du startet op på barf? har du fået noget rådgivning og en kostplan om hvordan du starter?
    Den måde jeg har startet på er en uge kun med Kallun også en ben dag og derefter er det bare derudaf, det kan måske også have noget at gøre med produktet,hvem du køber hos, eller at han ikke kan tåle en bestemt slags kød, min den ene kan fx. ikke tåle oksekød

• #3   7. jan 2011 Jeg er ikke bare startet op på barf uden lige. Det er gjort i sammenråd med RHM, så er sikker på, at det bliver gjort rigtigt.

Vi fodre ikke på samme tid, da vi blev informeret om, at det netop kunne føre til opkast.

Det er ca. efter en uge med barf, at han er begyndt at kaste op. Og det er noget gult uden klumper/mad. Nærmest bare væske.

• #5   7. jan 2011 Han kastede kun op en gang i går. Og har endnu ikke gjort det i dag. Det er ikke sådan, at han konstant kaster op.

Og som jeg skrev i starten, har jeg haft kontakt til dyrlægen. Men hun mente vi lige skulle afvente, inden hun så ham. For når det ikke var mere, så var hun tilbøjelig til at tro, at det var på grund af sne.

• #7   7. jan 2011 Åhh ja, det ville da være dejligt smiley

• #9   7. jan 2011 Daisie; har det på nøjagtig samme måde. Vil gerne have noget vejr, hvor man kan være ude med hundene. De to pjok jeg har, vil jo ikke være ude ret længe af gangen smiley

• #11   7. jan 2011 Helt enige! Det må også være på tide smiley

• #13   7. jan 2011 Hmm det er jeg da ked af at høre... Men hvis det er bestilt i november, så må det snart være her... Der må være noget leveringsgaranti på max 2 måneder smiley

• #15   7. jan 2011 HeHe god idé

Kommentér på:
Ny på Barf og opkast

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce