{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Aggresiv lille hund. Nej!! {{forumTopicSubject}}

Bailey har problemer med ikke og kan lide stor hunde, og mænd. Det er rigtig træls, og dette er noget jeg arbejder på, at han kan blive bedre, til at være i nærheden af store hunde og mænd.

Havde ham med nede i byen idag, vi var på vej hjem, efter have været til tjek ved dyrlægen med hans knæ. Han sidder i hans taske.
Der kommer så en stor hund forbi os, hvor Bailey med det samme begynder og gø rigtig meget af den, for at skræmme den væg.
Der går så 3 piger bag ved, som så siger, sådan en AGGRESIV lille hund, og de begynde og sige, at det er alle små hunde.

Dette får jeg tit af vide, når Bailey gør:(( Og for det meste siger jeg noget igen, men gad bare ikke diskutere med dem om det..

Får i nogle sinde sådan noget at vide, når i kommer gået med jeres hunde??

Bailey er IKKE aggresiv overhoved. Han har aldrig halen mellem bene eller noget. Han gør bare af mænd og store hunde han ikke kender, for at skræmme dem væg, for at sige de ikke skal komme nærmer.

Og bliver bare så sur indvendigt når nogle så går lige ved siden af mig, og snakker HØJT om min hund på dem måde!!

Kan i forstå mig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aggresiv lille hund. Nej!!
  • #1   17. dec 2010 Kan rigtig godt forstå dig, det er rigtig træls at få negative kommentar på sin hund, som folk på gaden ikke kender..
    Kan rigtig godt følge dig.

• #2   17. dec 2010 Får det også tit at vide fordi jeg har en han hund der heller ikke kan lide store hunde og desværre har en tendens til også at gø af andre mennsker vi møder på vejen.. så kender ALT for godt det irriterende kommentar..

• #4   17. dec 2010 Paya gør det samme, efter nogle dumme oplevelser med fremmede hunde igennem årene. :o(
    Så hun gøer som oftest også når vi møder fremmede hunde på gaden (dog mest når hun er i snor), men det er mest af alt fordi hun er nervøs.
    Jeg tager mig ikke så meget af hvad andre folk siger omkring det, for jeg ved jo hun er en god hund og ikke vil gøre hunden noget.
    De fleste siger faktisk venligt "Det er vidst en hund med selvtilliden iorden!" eller "De små tror tit de er de største, hun er vidst frygtløs!", men det er det jo ikke rigtig.. Siger tit bare "Ja ja, hun tror hun er en rottweiler!" Så er dén snak ligesom lukket..
    Men nogle mennesker forklare jeg situationen, at hun inderst inde er nervøs - Kommer an på mit humør. *GG*
    Men du skal ikke tage dig af det Louise - Lad dem sige hvad de vil. Sådanne nogle tøser som du har mødt idag, havde jeg nok ikke kunne holde min mund overfor! ;o)

• #5   17. dec 2010 Jeg ignorerer bare folk for er træt af at høre de samme bemærkninger.
    Og når jeg går med 3 stks, så ja, så gør de herre meget når vi møder store hunde. Men jeg lader bare som ingenting, det hjælper ikke at skælde dem ud, og så må folk tænke hvad de vil.
    Jeg er glad for at mine er bange for store hunde, hellere det end at de stoler blindt på alle. Det gjorde de før i tiden, men efter de alle har haft dårlige oplevelser gør de ikke mere, og det er fint.

• #6   18. dec 2010 jah og jeg dødtræt af kommentarene koger næsten indvendig over de nedladende ord og øjne jeg får

og jeg har også fået smækket i hovedet "at det vidst en dårlig hunde ejer"
    og det ved jeg jeg ikke er jeg har ved gudsgrød opdraget Milo som er lydig, som pænt står løs ved mit ben når andre hunde og mennesker går forbi og som ikke siger et piv(det gør salto tilgængel).

men jeg lufter så heller ikke mine sammen særlig tit pga salto tager alt min opmærksomhed med sit skaberi og jeg prøver at opdrage ham i små skridt, plus jeg elsker at lufte milo alene

• #7   18. dec 2010 Ann Sophie: Det gjorde jeg også. Men kan ikke lade være med at blive sur.. Var også lige ved at vende mig om, og give dem et ordenligt møg fald.. Men orket ikke stå med sådan noget gimber nede midt i byen..

Linnea: Ja, Bailey går ikke bare hen til en stor hund sådan, bestemt ikke. Han vil godt hilse på store hunde, men de skal ikke komme op i hans taske hvis han sider er, så bliver han sur. Det må de ikke.
    Men ja, ved ikke om han har haft en dårlig oplevelse med nogle mænd eller en stor hund, der hvor han kom fra.. Aner det ikke.. Han kunne jo hverken gå i snor, sele eller noget, han ville gå unden snor. Han ville faktisk slet ikke gå. Fik ham hjem da han var 5 måneder. Så kan jo godt være han har haft en oplevelse der som ikke har været gode:(

Men han er meget utryk ved det.. Så hvis nogle mænd går forbi og har tid, beder jeg dem om og sætte sig ned i hans højde, og sige hej til ham, og lade ham komme til dem. Men han gør som relt af dem igen når de rejser sig op:(
    Han har tilgengæld aldrig gøet af min kæreste, de ligger lige frem i ske. Hi hi:O)) Han er også helt vild med min lillebror på 8 år, han får nærmest et kys overfald når han er her. hi hi:O))

• #8   29. jan 2011 Min ella på 18 mdr. gør vildt første gang hun møder fremmede hunde på vores gå tur. Næste gang hun møder dem er det ikke sikkert hun ser dem eller gider se dem...men når hun gør er det med halen roterende, og vil gerne tættere på, det gør vi så kun med de små hunde.Alle de kommentar man får fordi det er en lille hund dem vælger jeg at overhøre og siger bare, at hun tror hun er mægtig stor...

Kommentér på:
Aggresiv lille hund. Nej!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce