{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Hundeleg {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg har to søde amerikanske bulldogs som trænger til noget leg i det fri. Vi er altid kommet i hundeskoven, men det stoppede brat efter de nye regler. Så efter 1 juni er det kun blivet til de alm gåture og fri leg med vennernes hunde i de forskellige haver rundt omkring. Jeg tager ikke i hundeskoven mere da jeg ikke vil komme mundkurv på mine hunde når de skal rende fri. Skal lige siges at jeg selvfølgelig går med mundkurv når vi er offentlige steder sammen med andre. Vil ikke risikere og miste mine hunde.
Så nu efterlyser jeg nogle som kunne være intr. i lidt fri leg på privat grund.
Anna 4 år er den ældste jeg har, hun gider ikke så meget leg.... Hun er en lille smule rund!!! Hun kan dog godt få en mærkelig idé om at hun skal lege med en 2-3 min.
Joey er den yngste på 1.5 år han er ikke kastereret, da han bruges til udstilling i udlandet. Han kan med alle. Jeg har aldrig set ham i problemer med andre. Han er den som bare ligger sig om på ryggen hvis han møder en ny som siger fra. Han kan sagtens lege vildt hvis den anden hund også gør det, men leger lige så tit stille og roligt. Jaaahh han tilpasser sig bare.
Jeg håber der er nogen som kunne være intr i noget hundeleg med mine hunde.
Hilsen Mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeleg
Kommentér på:
Hundeleg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce