{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

R.I.P smukke Aslan <3 {{forumTopicSubject}}

Ja så har jeg haft et par dage til lige at komme mig over alt dette der er ske i weekenden..
Som nogen ved har min lille Aslan fået vinger i lørdags.

Det startede fredag morgen med at Aslan var meget sløv og træt. Han var slet ikke sig selv, jeg opdagede så ved at han tissede at hans urin var slimede og med lidt blod i.. jeg ringer så til dyrlægen, og de regner med det er blærebetændelse, og jeg skulle komme op med en urin prøve.. dette gør jeg så hvor vi får fastlagt at der ikke er noget blærebetændelse, vi få så givet ham lidt antibiotika. og bliver sendt hjem igen, med at vi lige skal se tiden and.. i løbet af dagen bliver dette bare være og vi suser mellem dyrlægen og hjemme.. men det bliver ikke bedre.. hans afføring er i mellem tiden blev tynd og det for dyrlægen til at slå over i at det højstsansynligt er en mave virus.. hun forklare mig så at dette ikke er noget som man kan give noget for, det er noget hundene selv skal klare.. Aslan får igen et skud antibiotika og pincelin og væske. og vi tager hjem for at se hvordan natten går.. da vi kommer hjem vågner Aslan op og spiser lidt og er frisk. jeg tager så det som et godt tegn og vi går i seng.. om morgen er Aslan endnu være, han er helt fjern og der er næsten ingen kontakt.. jeg tænker at give ham lidt mad og vand for at se om det kunne kvikke lidt op. og imens jeg gør dette, kan jeg lige pludselig mærke at jeg bliver våd.. og det render ud med blod fra hans bagdel.. så jeg suser ud i bilen med Aslan i den ene arm, og mobilen i den anden, med vagtdyrlægen i mobilen.. imens min mor køre.. vi kommer der ind og hun kigger på ham og siger, at dette her virkelig er slemt. hun ville gerne indlægge ham men odsne var lig 0. så hun gav os valget at aflive ham nu eller at vi kunne indlægge ham, men hun mente at han ikke ville klare det, så vi tog den sværeste beslutning i hele mit liv, at give den lille fyr fred.. Dyrlægen mente vi gjorde det rigtige, men nøj hvor har jeg mange gange tænkt på om det virkelig var det rigtige valg.. jeg savner ham så meget at det slet ikke kan beskrives.. at vide at jeg har hjulpet ham til verden og nu også ud af den igen, er simpelthen så slemt at tænke på.. men jeg er sikker på at han har fået fred nu ! R.I.P min smukke skat.
Tak til flok som har skrevet til mig. det betyder meget !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R.I.P smukke Aslan <3
Kommentér på:
R.I.P smukke Aslan <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce