MADLOG

MADLOG

Medlemmer: 63
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
961 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 80 Svar

Velkommen Velkommen

Jeg vil anbefale brugere af denne gruppe at tilmelde sig MADLOG som en stor hjælp til kostvejledning.

Den viser hvad du må forbruge af kalorier om dagen, hvad dine produkter indeholder, hvor meget af hvert du har indtaget - og ikke mindst hvad du skal tilføre din kost for at være dækket ind med mineraler og vitaminer.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen
  • #1   20. nov 2010 Alle bliver hjælpeadmin iøvrigt smiley

• #2   20. nov 2010 Tak for medlemskab:) Skal vi bruge den her tråd som en slags statustråd?

I så fald - så starter jeg!

Jeg har de sidste par år vejet omkring 90 kilo og er 180 cm. høj. For at have en BMI på 25 skal jeg under 80. STartede på madlog i sommeres og har smidt 7 kilo so far. Det går ikke vildt hurtigt, men jeg har heller ikke travlt. For den her gang skal det være for evigt!

Jeg regner med at komme under 80 her inden jul og så tager jeg den derfra. Jeg tror vist nok mit mål er omkring de 70.

• #3   20. nov 2010 Hej Siri

Om det er eller kan blive en status tråd syntes jeg er underordnet smiley

Jeg kan se vi deler "længde" men ikke bredde smiley

• #4   20. nov 2010 Næ, men om man skal tabe 10 eller 50 kilo - konceptet er jo heldigvis det samme:)
    Madlog er virkelig intet mindre end fantastisk! Jeg har virkelig fået øjnene op for hvorfor jeg var (og er) for tyk! Prøvede en gang at taste en almindelig dag ind fra før kostomlægning - du godeste - jeg var sgu da lige ved at falde ned af stolen!

• #5   20. nov 2010 LOL....det tør jeg vist ikke prøve. Bare at læse det får kolesterol tallet til at stige drastisk.

Min veninde er med nu - hun har sandlig også fået syn for sagen.
    Hun har svært ved at forstå sådan en gang fransk leverpostej giver røde tal haha

• #6   20. nov 2010 Jeg er godt nok ikke altid super god til at logge alt jeg skriver, Tinna. Men det betyder ikke så meget, synes jeg. Jeg har allerede nu, føler jeg, fået et godt overblik over hvad der er i de forskellige ting og hvad jeg kan tillade mig.

Tinna - du er jo altså også den helt vilde rollemodel! Det er så sejt du har rundet de 25 kilo! Jeg kan slet ikke kende dig næste gang vi ses:)

Fætter Karin - det er netop det. Jeg troede ikke mine egne øjne da jeg så hvor mange kalorier der eks. er i pasta og brød. Jeg har altid tænkt på hvidt brød, pasta og ris som forholdsvist sundt og ikke fedende!

• #7   20. nov 2010 EJJJJJJJJ jeg kom til at afvise Anni med cocker!
    Kom til at trykke på afvis

• #8   20. nov 2010 Kanont Tinna! Det er sgi flot!!!

• #9   20. nov 2010 Hah.. sådan kan det sgu gå. Kan du ikke bare sende hende en invitation?

• #10   20. nov 2010 Jamen det er selvfølgelig rigtigt nok. Sådan er det vel med alle "kure" eller livsstilsomlægninger. Hvis man ikke følger det.. så kan man ligeså godt lade være.
    Forresten, så vil vi snart have et nyt billede på madlog! Jeg er spændt på -25kg billedet:)

• #11   20. nov 2010 Nej jeg kan ikke finde hende på de 33 sider Cockere smiley

• #12   20. nov 2010 Tinna

Mjaa? Nu har jeg ihvert tilfælde skrevet og spurgt hende *GG*
    Thanks

• #13   20. nov 2010 Håber det ...

I er alle sat på som hjælpeadmin...måske I kender nogen i samme båd?

• #14   20. nov 2010 Tak for oprettelsen af gruppen og godkendelsen smiley

Jeg har størrelsen til at kunne få en operation, men da jeg kun er 22 år og har prøvet at gøre noget seriøst ved min vægt en enkelt gang i mit liv (og jeg har selvfølgelig prøvet 100-vis af kure, men kun en seriøs) er jeg slet ikke klar til at tage et så drastisk skridt.

For 2 år siden tabte jeg mig 35 kg på 6 mdr. også ved hjælp af madlog. Jeg var ikke bruger, men brugte bare kcal listen som guide til at holde styr på "regnskabet". Jeg havde så bare et excel-ark som jeg brugte som oversigt. Jeg gjorde det bestemt ikke på nogen sund måde, spiste gennemsnitlig 400 kcal om dagen, men skulle på ferie, og troede ikke min røv kunne være i et flysæde hvis jeg ikke tabte mig smiley Nu har jeg desværre taget de 25 kg på ca igen tror jeg (har ikke været på vægten siden jeg begyndte at tage på), og må simpelthen til at igang igen, jeg har fået alle skavankerne ved overvægten igen nu, men mangler bare sparket. Håber derfor at denne gruppe kan inspirere mig til at komme igang igen, på en ordentlig måde denne gang.

• #15   20. nov 2010 Camilla

Den måde du har gjort det på med ca 400 kcal er bare så forkert.
    Du skal spise minimum 1000 kcal om dagen!
    Du vil komme i underskud af alle essentielle vigtige vitaminer og mineraler der udgør byggestenene til dine celler og muskulatur.

Du skal tænke på det lige som med en bil - hvis der ikke kommer brændstof til kan den heller ikke producere energi til at holde sig kørende.

Jeg håber virkelig for dig du kan komme godt igang igen.
    Og så vil jeg også råde dig til at få taget en blodprofil hos din læge nu og se om du evt er i underskud af fx jern og B12.

Kromi - kanon godt smiley

• #16   20. nov 2010 Det tog også rigtig hårdt på min krop, det vil jeg gerne være ved. Havde jo på ingen måde noget energi, så tiden gik med at sove (var i et kcal underskud på ca. 2200 kcal om dagen), jeg tabte mit hår osv osv osv.

Jeg gik til kontrol vejning hos lægen en gang i måneden, da jeg også var på reductil samtidig, men har dog aldrig fået tjekket andet en blodtryk dernede.

Måske man skulle blive tjekket igennem engang smiley
    men er udmærket klar over hvor usundt det var, men det skulle gå hurtigt og som sagt var det første gang jeg nogensinde har prøvet på at tabe mig af mig selv.

• #17   21. nov 2010 Hej lille dig

Jeg trækker kun maven ind over for dem jeg gider. smiley

Mjaa - det er desværre en bivirkning ved depressions medicin...
    jeg skal ikke gøre mig klog - men måske man kan lave nogle øvelser der decideret "rammer" der det skal?

Mht dine portioner.. put en masse grønt i du kan lide! Så kan du tømme gryden mere end en gang uden at få for meget fedt.

Har lige smidt en opskrift på den anden side smiley

• #18   21. nov 2010 HVA!

LOOOL

• #19   22. nov 2010 Hej gruppe smiley
    Jeg er ny her og har tilmeldt mig Madlog.dk
    Jeg håber det bliver min online-bibel *GG*
    Den er vældig effektiv...
    I dag ved jeg så allerede på forhånd at jeg næsten
    ikke skal ha' noget aftensmad *G*

Og overrasket blev jeg meget over at se, at der er 72 kal. i
    4 små gulerødder

Mange hilsner fra Barbara

• #20   22. nov 2010 Heeeeeej Barb - velkommen til :)))

ja jeg syntes jo den kom fra himlen den side *GG*

• #21   24. nov 2010 jamen så må jeg jo også hellere præsentere mig smiley

Jeg har været på madlog i 5½ mdr. og har smidt 22,2 kg indtil videre.
    Mine 2 døtre og jeg hoppede på ML samtidig, og de har nu smidt henhv. 26,9 og 17 kg og vi har til sammen smeltet 266 pk smør, så det er da ik' så ring' endda!!!!

ML er vores nye religion, og vi er meget flittige foran husalteret flere gange om dagen:)

vi har fundet vores vej til et sundere liv, og ved at vi skal være der lææææænge!

min mand - en lille fis på 70 kg har tabt sig 3 kg, så han har ingen røv mere, og vi joker lidt med at det er hårdt for ham at være i hus med 3 hys-kvinder smiley

• #22   24. nov 2010 Karin >> Hold da helt op,det er eddedylme flot gået,
    Hatten af for det-- og for dig.
    Det må jeg nok sige, jeg er fuld af respekt og dybt imponeret.

• #23   24. nov 2010 tak - vi er alle bare så glade for vores nye liv, så vil lokker alle på log, der gider smiley

• #24   25. nov 2010 Nemmerlig *GG* - og det er Karin J´s skyld jeg havnede der - hun skal have æren helt og aldeles :))

• #25   25. nov 2010 haha, kan godt være jeg 'loggede' dig, men det er da dig selv der gør arbejdet ;-))

• #26   25. nov 2010 Mja - men den side er de vise sten for min del :))

• #27   25. nov 2010 også min!!

• #28   2. jan 2011 http://www.madlog.dk/index.php?id=101

du kan få en gratis prøvetur rundt i systemet, hvor du bliver guidet smiley
    kort og godt drejer det sig om at spise fornuftigt, veje og skrive alt sin mad ind i databasen, og så er der er godt og brugbart forum og grupper, hvor man kan få støtte

det koster 100 kr for 10 uger og er meget nemt at bruge smiley jeg har tabt mig 23 kg siden juni

• #29   2. jan 2011 det bliver hurtigt en vane smiley - vi frygter lidt i morgen, så går vi 100% ind for sagen igen efter en laaang juleferie smiley

• #30   2. jan 2011 Så vil jeg også være med..

Jeg er 28 år, 175 cm høj og vejer omkring 76 kg. Jeg kunne godt tænke mig at tage omkring 10 kg.

Har altid dyrket meget sport men aldrig være mega tynd, bare alm. De sidste år er det blevet mest til agility hvilket ikke giver helt så meget sved på panden. For 1,5 siden mødte jeg så min kæreste - og med sådan skal man jo lave god aftensmad som man kan hygge sig med ikke? Samtidigt er jeg simpelthen sukker afhængig, vi kan ikke have noget liggende i skabet uden at jeg spiser det.

Jeg ved hvad der skal til, jeg skal lade være med at gøre som i dag - spise morgenmad kl 14:30 hvor man æder 5 rundten ommer rugbrød!

Jeg er til forskel fra jer andre ikke så meget til det der MADLOG, jeg er mere til at motionere det væk og så forsøge at holde mig fra det fandens sukker. Mit mål er at deltage i halvmaraton til maj måned - derfor skal jeg i form NU!
    Jeg har gået omkring 5 km i dag med hundene og nu er jeg på vej i fitness center. Så må jeg spise lidt sen aftensmad, selvom jeg godt ved at det jo heller ikke er så sundt.

• #31   2. jan 2011 Hej Louise - velkommen til:)

Tror godt nok det kræver en voldsom indsats at motionere 10 kilo væk. Men hvis du kombinerer det med lidt ændrede spisevaner burde det være ligetil:)

Jeg glæder mig også til de 10 kilo er røget - det bliver fedt at gå sommeren i møde med en noget strammere og slankere figur!

• #32   2. jan 2011 Helt enig Siri, det er en kombi!

Ja, jeg glæder mig også til at de 10 kg er forsvundet, så bliver det også lidt lettere at følge med Party på agility banen.

Og ja, men føler sig så meget mere tilpas når man føler sig hjemme i sin figur!

• #33   2. jan 2011 Siri - kom du så under de 80 kg inden jul?

• #34   2. jan 2011 Jeg er ikke på madlog - men har en lille bog (med kalorietal på forskellige fødevarer i), så på den måde holder jeg styr på mine kalorier..

Jeg begyndte i maj (tror jeg), tabte mig 14 kg på 5 måneder, men så røg motivationen sig en tur, og vægten har stået stille siden.. Har dog holdt den - plus minus 1 kg... Dét er jeg stolt af ;o)

Nå ja også er jeg 176 cm høj og vejer nu 90,7 kg. Startede med 106 kg smiley

• #35   2. jan 2011 Amanda.. Tak :o) Altså jeg tæller kilojule i stedet for kilokalorier - men det er princippet det samme.. Må spise ca. 8000, men sommetider spiser jeg kun 5000.

Så har jeg trænet, men er stoppet nu, da jeg ikke har råd til det mere. Jeg tænker over hvad jeg spiser og drikker (elsker cola..)

Er ikke vild med motion, altså decideret træning.. Vil hellere cykle ned at handle o. lign. Men det er lidt svært i dette vejr...

Så spiser jeg masser grøntsager og en bunke vitamin piller + jern (har blodmangel)..

Mit største mål er IKKE at tage på igen... Om det så tager 10 år at tabe det sidste, bare jeg ikke tager på igen smiley

• #36   2. jan 2011 Det Nupo jeg har smagt faldt absolut ikke i god jord.. Men findes der noget der smager okay?? smiley

• #37   2. jan 2011 Louise - arh, lige knap og nap. Er på 81. Så inden længe, så runder jeg de 80 og så er vejen derned overkommelig!

• #38   2. jan 2011 Jamen velkommen til nye smiley

Madlog er sindsygt let. Man intaster sin højde og vægt - hvor meget man ønsker at tabe om ugen eller måneden.
    Så angiver den automatiatisk de kalorier du må indtage om dagen.

• #39   3. jan 2011 det kommer meget an på hvad du har sat dit aktivitetsniveau på, mit er på stillesiddende, og jeg får omkring 1100 kcal tildelt, men har sat min på 1300, så jeg ikke kører træt i det - jeg har det bedst, hvis jeg har lidt kcal i overskud hver dag:)

• #40   3. jan 2011 Mit blev sat til 1867 fra start - det blev jeg meget forbavset over.
    Nu har jeg selv sat det til 1500 men ofte når jeg ikke helt "derop"

• #41   3. jan 2011 Har du tastet ønsket vægttab ind om ugen så er det sikkert rigtigt nok med de 1383.....nu kommer det så "bare" til at gå stærkere.

Sidst jeg var på vægten havde der kun været en uge imellem hver vejning et par gange - og det gav lidt over et kg pr gang. Men sidste vejning viste et tab på 3.8kg.......blev NOGET forbavset selv

• #42   3. jan 2011 Ellers kan du indstille den selv?
    Der er desværre ikke så mange muligheder - men det beror nok på det ikke er hensigtsmæssigt at tabe mere end 1 kg om ugen?

• #43   5. jan 2011 amanda: hvis du regner gennemsnittet ud, så passer det jo meget fint med ca et kg om ugen dvs. ca 8 dage, det er da flot:) - hellere det går langsomt og sikkert, en af de gode ting ved madlog er at man lærer noget i processen, og hvis du vil holde vægten bagefter, så er det jo en fordel at du mentalt er med.
    for mit vedkommende ved jeg, at hvis jeg smider det for hurtigt, så kommer det lige så hurtigt på igen - for 25 år siden tabte jeg 50 kg på 6 mdr. men jeg var så fokuseret på at det kun var kalorierne der skulle arbejdes med, og jeg glemte mit hoved i processen, og de forbandede kg røg på igen.

Denne gang er det for livet, og jeg har indset at det er hele min livsstil og mine vaner der skal laves om, og det kan jeg ikke i løbet af 0,5, så hvis jeg skal bruge et år mere, eller 2, så er det det der skal til, men så kan jeg forhåbentlig også holde vægttabet:)

• #44   5. jan 2011 Karin - det er også lidt min holdning til "projektet". At jeg er sådan set ligeglad med om det tager 1 år eller 2 - bare jeg kan holde det resten af livet!

• #45   5. jan 2011 jeg har pga. dårlig ryg og andre skavanker slet ikke dyrket motion, men går stille og roligt nedad alligevel, når jeg overholder mine kcal;)

• #46   5. jan 2011 jeg tabte de første 20 kg på 6 mdr bare ved kosten - så det kan sagtens lade sig gøre:)

• #47   5. jan 2011 Er helt enig i at du skal bruge den tid det tager.
    Du tog jo heller ikke 5 kg på - på en uge vel? smiley

• #48   5. jan 2011 Og forresten - har man fedt om leveren giver det ar hvis man taber sig for hurtigt.

• #49   5. jan 2011 så pas på fætter - synes du går lidt hurtigt frem for tiden, du overhaler sq snart mig smiley

• #50   5. jan 2011 jeg var også sulten de første 14 dage, men så fandt jeg ud af at gå efter proteinrige ting og en nupo ind i mellem. Rå grøntsager koster ikke så meget i kcal regnskabet så det blev brugt meget som mellemmåltider og så knækbrød i stedet for andet brød - rugbrød giver en del på kcal regnskabet, så det er max 1 skive om dagen, og der går jeg efter det der er mindst i pr. 100 g.

sørg for at spise hver 3. time, så du ikke bliver oversulten, jeg spiser kl 3,9,12,15,18 og 21, og mine kcal ligger på ca ½ delen indtil aftensmad og så resten til de 2 sidste måltider - det er det der passer bedst til mig, men nogen er jo mega sultne om morgenen eller til andre måltider, så det kan man jo selv regulere efter behov.

spørg endelig, hvis du er i tvivl om noget, så skal jeg se om jeg kan hjælpe smiley

• #51   5. jan 2011 haha, ja det er en øjenåbner:) jeg ligger på ca 1300 kcal - vi har faktisk en HG gruppe derinde, så hvis du skriver dit brugernavn til mig evt. i pb så skal jeg sende dig en invitation - den er ikke så aktiv, men det kan den jo blive smiley

• #52   6. jan 2011 Der er rigtig mange gode ideer at hente på loggen - tror de fleste er Karins ideer ;))

• #53   6. jan 2011 haha, Fætter - du er nu sød:)

• #54   6. jan 2011 så er der sendt en invitation smiley

• #55   14. feb 2011 Halløj halløj!

Ny her - og jeg bruger godt nok ikke madlog, men Weight Watchers programmet.
    Men derfor kan jeg stadig bruge en masse gode råd og fif smiley

Men hvad - jeg er jo i samme båd som andre herinde.
    166cm høj med en vægt på 93kg.
    Jeg er kraftigt bygget og skulle gerne ligge på max 72kg. Så der er et stykke vej..

Jeg er netop startet på Weight Watchers sammen med kæresten, og nu må vi så se hvor det bærer hen af smiley

• #56   14. feb 2011 det bærer da den rette vej;) om det er det ene eller det andet der hjælper, kan jo være lige meget - så velkommen i gruppen - sæt lidt gang i den, her er lidt stille, nok også fordi vi har en HG gruppe på madlog, så den tager nok lidt af evt. spørgsmål og tråde smiley

• #57   14. feb 2011 Velkommen Heidi smiley

Jeg bruger heller ikke madlog, men synes det er rart at være i denne gruppe, så man kan få støtte når man har brug for det smiley

• #58   15. feb 2011 Velkommen Heidi

Ja du og kæresten er kommet godt i vej...så langt så godt smiley

• #59   21. feb 2011 Tak for velkomsten - 1 uge er overstået og aldrig har jeg levet så lækkert hehe
    Og 1 uge = -1kg (man skal glæde sig over hver en lille sejr hehe)

• #60   21. feb 2011 flot!!! - det er så motiverende når vægten går ned ad - rimelig hurtigt i starten-, så får man rigtig lyst til at holde ved:

• #61   21. feb 2011 Hep hep! Flot!

• #62   28. mar 2011 Hey Hey..
    Tusind tak for invitationen først og fremmest smiley

Jeg er ikke på ML endnu, men overvejer det meget så synes jeg ville høre lidt erfaringer omkring det, og kan se de er rigtig positive smiley

Lidt om mig:
    Jeg er 29år, og har hele mit liv været overvægtig.. Jeg har været igennem en del L... i mit liv, og maden var god til at trøste mig.. Men det er jo så ikke uden bivirkninger..

Jeg lider af en svær depression, som jeg er under behandling for både med antidep. og antipsykotiske piller, hvilket begge har en vægtøgende bivirkning..
    Men jeg nægter bare at se stiltiende til mere. Jeg vil ud af mit "misbrug" og selvom jeg ved det blir en lang hård og langsom kamp grundet pillerne, så føler jeg at jeg har et stabilt overskud og motivation til at komme igang nu..

Så er lige i dag startet op på en diæt med 1500kcal på en dag, og samtidig sat mig et mål for at jeg 2x15min dagligt skal cykle på min ny indkøbte motionscykel, samt minimum gå 2km om dagen med hundene..

Data er at jeg i morges vejede 124,5kg og da jeg er 178cm høj giver det mig et BMI på 39,1 og hører dermed til i fedme klasse 2 i følge en test på nettet..

Jeg har sat mig det første lille delmål på 110kg, så et på 99kg, og vil gerne ende ud på lige omkring de 80kg.. Jeg ved at jeg aldrig kommer til at blive åleslank, for det ville ganske enkelt ikke passe til min bygning.. Men vil bare gerne i nærheden af min normalvægt..

Mit største problem med en diæt er nok at jeg er voldsom kræsen.. Så håber at få nogle gode ideer og opskrifter til lækker og sund mad herinde også smiley

• #63   29. mar 2011 Hej Henriette, velkommen i gruppen smiley

synes bestemt at du skal melde dig til ML:

der får du inspiration via opskrifter, tråde i forum og masser af succes!

jeg har været på ML siden juni sidste år, og har smidt ialt 25 kg, de 20 på ML.

jeg er gået lidt i stå, men det er bestemt ikke fordi det ikke virker, det er fordi jeg var kørt lidt fast i de efterhånden ret kedelige grøntsager som vi har spist hele vinteren, men er på hesten igen og har tabt 900 g siden i søndags. (havde taget 2 kg på :() men der er madlog jo alletiders, for jeg mærkede straks at jeg skulle tilbage i den gode rytme, hvor jeg i 'gamle dage' blot havde ladet stå til smiley

Da næsten alle her i gruppen er på ML, hvor vi også har en gruppe, er det mest der aktiviteten er, men det sker da at der kommer et indlæg her i gruppen, men ellers skal du bare spørge her, og er sikker på der bliver svaret smiley

• #64   29. mar 2011 Synes bestemt også du skal hoppe på Madlog vognen - det er det bedste redskab jeg hidtil har oplevet!

Velkommen til og jeg håber du får succes med dit vægttab smiley

• #65   29. mar 2011 Så fik jeg oprettet mig på ML.. Så hvis der er en der gider at invitere mig til gruppen ville jeg blive glad smiley Mit brugernavn er Boldrup smiley

Nu er mit spørgsmål så.. Jeg har sat til motionsniveau til let.. Men er det mon rigtigt?
    Jeg cykler som sagt hver dag 2x15 min på min motionscykel, og det løber op i 5,3km pr gang ca.. Altså 10,6km om dagen.. Og dertil kommer der så gåture osv.. Så er i tvivl om hvor vidt jeg har valgt det rette niveau?

Jeg er samtidig overrasket over hvor lidt jeg egentlig spiser kontra det tilladt kcal.. Så skal da lige ha revurderet min diæt smiley

• #66   29. mar 2011 Dejligt Henriette smiley jeg har sendt en invitation smiley - hvis det var mig, ville jeg sætte den på stillende, til at starte med, og så taste motionen ind, der skal ret meget motion til for at den passer med let - efter hvad andre skriver på forum. Så kan du jo altid sætte det op, hvis du taber dig for meget smiley

• #67   29. mar 2011 Tusind tak Karin smiley
    Hmm nu har jeg ændret aktivitets niveuaet.. men hvordan pokker taster jeg motion ind?

Sorry men er lidt en torsk til sådanne nye ting *G*

• #68   29. mar 2011 Jeg fandt ud af det med motion.. Takker smiley

• #69   29. mar 2011 det var godt - hmm tror jeg skal ønske mig en staveplade til min fødselsdag, - stillesiddende og ikke stillende haha, godt du forstod det alligevel smiley

• #70   31. mar 2011 Hej og velkommen smiley

Godt at se dig på ML.
    Bare se - det kommer til at køre på skinner

• #71   31. mar 2011 Hej alle madloggere.

Jeg vil til en start fortælle at jeg er 26 år og har for 2.5 måned siden fået mit barn nr 2. Jeg er 167 cm høj og vejer ca 102 kg. Så mit bmi ligger på 36 noget.

Jeg har lidt af spiseforstyrrelse fra jeg var en 8 år ca og døjer stadig med det, før var det bulumi og anoreksi og nu har jeg en spiseforstyrrelse som kaldes bed. I grove træk det samme som bulumi uden opkast.

Jeg har før prøvet madlog uden held og vil nu prøve igen, jeg syntes ikke jeg kan være bekendt over for mine børn ikke at kunne lege med dem rigtig og ikke have nogen enegi pga min overvægt.

Vi skal holde barnedåb for min mindste datter i juni måned og mit mål er at have tabt mig en pæn del dertil.. Det vigtigste er ikke kg men cm for mig, jeg tør ikke bruge vægten for meget grundet min spiseforstyrrelse.

Jeg ville gerne inviteres til hg gruppen på ml det ville være sejt at have nogen at følges med derinde smiley

• #72   31. mar 2011 og mit brugernavn derinde er merlina

• #73   31. mar 2011 Hvis jeg har gjort det korrekt skulle du gerne ha modtaget en invitation smiley

• #74   31. mar 2011 Hov og tak Karin smiley
    Ja er blevet helt bidt af det skide ML, det tager næsten mere tid end HG *GG*

• #75   31. mar 2011 Hej merlina - velkommen til.

Angående at veje sig - det vil jeg nu også fraråde at gøre mere end max en gang om ugen. Vægten svinger uanset man overholder sine kcal - men på et måned bliver det alligevel en pæn samlet sum gram der ryger.

Henriette - jeg bruger også en del tid derinde hahaha

• #76   31. mar 2011 tak smiley jeg har faktisk ikke nogen vægt ej heller måle bånd men tirsdag starter jeg på at træne kickboksning 2 gange om ugen og så vil jeg ved siden af se om der er dage jeg kan træne ellers bliver det til gå ture i stedet for. Så tirsdag vejer jeg mig første gang og så må det blive fast tirsdag jeg vejer mig.. Overvejer at veje mig første tirsdag i måneden kun.

• #77   31. mar 2011 Du skal jo lige nøjagtig gøre det du er bedst til - so to speak.

På ML har vi jo en opfølgnings tråd pr måned - og det er meget forskelligt hvornår folk "ind rapporterer" vægttab.

• #78   31. mar 2011 skal have mig et måle bånd smiley og en vægt når vi (vægten og jeg) er blevet venner smiley

• #79   1. apr 2011 Kan man blive det? ;))

• #80   1. apr 2011 jeg håber det engang sker smiley

Kommentér på:
Velkommen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce