Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
2.241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Vil ikke spise kallun Vil ikke spise kallun

Hvad gør man når hunden ikke vil spise kallun, jeg kan ikke få ham til at spise det uden jeg blander det med noget andet.
Og jeg skal ikke blande mere end ca. 25 % i, så gider han det ikke.
Han er ikke særlig stort spisende i forvejen og bestemt ikke for fed:
Hvor lidt kallun kan man nøjes med, han får vitamin tilskud ved siden af og lakse olie.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke spise kallun
  • #2   15. nov 2010 Kaoz spiste ikke rå kallun, så jeg købte det bare som snacks (tørret) og gav ham det engang imellem =)

• #4   15. nov 2010 Daisie med Fister, det med at han skal blive sulten nok har jeg prøvet og der taber jeg smiley Er nok mere til at droppe det en periode, han var vild med det i starten og nu gider han det ikke.
    Jeg mente nok der var noget med kallun hvis man blandede det med noget andet, så tak for info omkring dette.

• #16   15. nov 2010 Er det både lamme kallun og ko kallun den ikke vil spise (bare en tanke jeg fik) vores hund kan ikke lide lamme kallun men elsker ko

• #17   15. nov 2010 Jeg har kun prøvet ko kallun, måske jeg skulle prøve lam.
    Har aldrig haft en hund før der ikke bare åd alt hvad den kom i nærheden af, ham her spiser så forsigtigt og skal lige tjekke først om det overhovedet er noget han gider sætte tænderne i.
    Hvis han så bare havde lidt tildens til at blive fed, var det fint, godt han er langhåret, ellers blev jeg da slået i hovedet når jeg går tur med ham smiley Men han må jo få hvad han har brug for, får ros hos dyrlægen, for både pels, tænder og tandkød. Kunne bare godt tænke mig han spiste lidt mere, når han nu også er meget aktiv

• #23   15. nov 2010 Min mors ene hund vil ikke spidse ko kallun men lamme kallunen ryger fint ned. jeg veksler selv i mellem de to og jeg er slet ikke i tvivl om at det er lamme kalunen hun bedst kan lide.

• #31   16. nov 2010 Hvis ikke det hjælper med lammekallun eller bladmave, så er det måske tid at begynde at faste ham? Mogens Eliassen har skrevet et par gode artikler om emnet. Se www.k9joy.com

Held og lykke med Benny smiley

MVH Lisbeth

• #33   16. nov 2010 Lisbeth.
    Det med at faste klarer han helt selv når jeg serverer kallun, og jeg kan altså ikke have at han ikke spiser flere dage i træk, i forvejen er 30 kg. ikke meget på en hanhund af alm. størrelse, synes jeg.
    Jeg vil prøve lammekallun og se om det hjælper. Pokkers til hund, tror jeg vil have en lab næste gang smiley

• #36   16. nov 2010 Charlotte - det er muligt han er mere stædig end jeg, men min grænse går altså ved 3 døgn, og det har han praktiseret før, det var derfor vi skiftede til råt, ikke om han ville æde tørfoderet smiley

• #39   16. nov 2010 Pia H Jeg er udmærket klar over den ikke dør af sult, det skulle den helst heller ikke smiley Men da han ikke er så gammel, samt han faktisk bliver brugt rimelig meget er både dyrlægen og jeg eninge om at det ikke kan nytte han blvier for tynd.
    Spørgsmålet var egentlig også om man kan skærer ned på kallun'en og ikke hvorvidt han dør af sult smiley

• #43   18. nov 2010 DBC og RHM har også lammekallun

Kommentér på:
Vil ikke spise kallun

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce