{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Kan ikke lide børsten {{forumTopicSubject}}

Manse kan bestemt ikke lide at blive børstet. Har prøvet en masse forskellige børster. men uden held endnu. så det resulterer i at jeg kun må rede hans pels hurtigt, så det inderste er meget filtret.
jeg har prøvet at få klippet pelsen af. for at starte forfra med det, men jeg må stadigvækj ikke børste.
så nu er det igen nogenlunde langt, med det inderste filtret.,

har i nogen gode råd ? :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke lide børsten
  • #1   9. nov 2010 ja jeg vil sige at er det først filtret så synes jeg du skal så ham klippet ned igen - for hvis han ikke kan lide børsten så gør det det noget sværere når pelsen tilmed er filtret. Når så han er klippet ned ville jeg simpelthen lave træning ud af det. Jeg ville selv vælge at klikkertræne det (kender eller bruger du klikker?)
    Jeg ville simpelthen forstærke ham for først bare at lade mig røre ham med børsten og så stille gå frem med forstærkninger i takt med du udvider træningen. Jeg ville være MEGET opmærksom på ALDRIG at hove i ham så det gør ondt på ham. Hvis du er i tvivl om klikkertræning eller træningen så skriv endelig så skal jeg nok uddybe det :o)

• #2   9. nov 2010 Få ham klippet, som CMP også siger. Du kan ikke rede en filtret malteser ud, og slet ikke, hvis han ikke selv vil. Når han så er blevet klippet, så prøv at kæle/børste ham med en blød børste. Når han accepterer det, så bruger du den rigtige børste. Hvor gammel er han, og hvordan en børste bruger du?

Kommentér på:
Kan ikke lide børsten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce