1.367 visninger
|
Oprettet:
Hundeklapvogn? {{forumTopicSubject}}
Ved i nogle koder sider eller stedet hvor man kan købe hundeklaåvogne? Mangler en til Bailey nemligt:O))
okt 2009
Følger: 82 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 207 Svar: 537
okt 2009
okt 2009
okt 2009
Men har en hund med PL som kan være svært gående ind i mellem.. Han kan ikke lide og være alne, når jeg går med de andre. Og laver ikke andet end og pive.. Han kan ikke komme med så.. Det ville være nemt, når vi så skal ud og gå langt, og han ikke kan kommer med, at han så kan side, og tøsern kan gå ved siden af..
Og jeg flytter måske til KBH med kæresten, Hvis jeg blandet får lærerplads.. Når vi så skal hjem til familien, er det lidt besværligt og have 3 hunde med i toget.. Vi har ikke en bil nemligt.. Så er det nemt og kan have dem, og deres ting med på den måde...
SÅ DERFOR....
okt 2009
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
Hun har fornylig anskaffet sig en klapvogn, som hun tager med i skoven, når den gamle hund ikke er helt på toppen, For hun skal ikke snydes for turen sammen med sine bedste venner.
Jeg synes det er rigtigt fint tænkt, og hunden ser ud til at have det helt fint med at sidde der og trone majestætisk i sit transportmiddel.
Disse hunde har et super godt hundeliv på alle mulige måder, deres behov kommer virkelig i første række hos ejeren, som ikke har mand og børn. Så jeg er ikke imod klapvogne.
Men selvfølgelig kan alt overdrives, og det kan da godt være der findes nogen som vil lade deres chihuahua "bo" i klapvognen en hel eftermiddag mens vedkommende er til grøn koncert eller andet sjovt, og det er selvfølgelig ikke ok.
Hundeklapvogn?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside