1.243 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvor gammel skal?"
hvor gammel skal
min hvalp være ( hun er 10 uger) før man må gemme / lægge spor med hendes mad ( indendørs) for også at aktivere hende på den måde.
min hvalp være ( hun er 10 uger) før man må gemme / lægge spor med hendes mad ( indendørs) for også at aktivere hende på den måde.
Skrevet af: lykke + - 10. jan 2008
hvor gammel skal man være????
hejsa skal til udstilling med min lille franske bulldog. men ved ikke helt hvor gammel man skal være for at gå i ringen. håber i kan hjælpe mig lidt? :)
hejsa skal til udstilling med min lille franske bulldog. men ved ikke helt hvor gammel man skal være for at gå i ringen. håber i kan hjælpe mig lidt? :)
Skrevet af: amalie S - 30. nov 2013
Spar penge på din forsikring
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Han KAN parre langt før, men dét mener jeg (og mange andre) ikke er fornuftigt at gøre. Igen, fordi man først ved præcis hvordan han er når man er omkring de 2 år.
Derudover skal han selvfølgelig tjekkes for arvelige sygdomme (PL og gerne øjenlyses), have korrekt bid, et godt sind mv. :o)
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
For han skal mindst være 1 år så han kan tjekkes for Patella=PL osv. ved avls arbejde, men en han kan altid lave hvalpe tidligere "Desv".
Hvor gammel skal?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside