{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Adfærdsrådgivning tilbydes {{forumTopicSubject}}

I et led i min adfærdsrådgiver uddannelse ved Hund og Træning, skal jeg bruge nogle casehunde.

Den hund jeg søger nu er en hund med et ressourceforsvar. Det kan være madskålen, kødben, legetøj, ejer, træningsudstyr eller andre attraktive “ genstande” som hunden forsvarer.

Hvis du har en hund der har denne adfærd, og du har lyst til at gøre noget ved den, så er du velkommen til at kontakte mig.

Jeg vel derefter komme hjem til dig, observere din hund, og lave et træningsprogram så du kan hjælpe din hund.

Denne adfærdsrådgivning til være gratis, og du skal bo i nordsjælland for at komme i betragning.

Med venlig hilsen

Clara Kofod


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærdsrådgivning tilbydes
  • #1   19. sep 2010 Jeg er under uddannelse ved hund og træning. jeg har været i gang et år. Har uddannelsen som instruktør ved Irene jarnved. Den her case er gratis da det er nr. tre jeg laver. Det vil blive fulgt op på den at min undervisere ved hund og træning

  • #2   20. sep 2010 Hvor i landet befinder du dig?
    Kender nemlig nogen, hvis chihuahua er ret slem ift. godbidder og specielt legetøj.


  • #3   25. sep 2010 Jeg har en hund som er mægtig oplagt, vi har har store problemer med hun ikke kan være sammen med andre hunde hvis der deles mand ud eller mennesker spiser og hunde leger i haven eksempelvis.

    Jeg bor i Nordsjælland, og ville være villig til at deltage i trænings programmet du laver. Du kan skrive til min mail: karina.dpu@post.au.dk hvis du vil vide nærmer om hund, hvor vi bor osv.


Kommentér på:
Adfærdsrådgivning tilbydes

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce