1.163 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "vitamin- tilskud??"
vitamin tilskud.
Nå nu har jeg taget skridtet fuldt ud og er nu efter at have fodret med råt 2-3 gange om ugen og tørkost resten af dagene gået over på kun at give barf og Akita elsker det, her spiser vi ikke vi inha...
Nå nu har jeg taget skridtet fuldt ud og er nu efter at have fodret med råt 2-3 gange om ugen og tørkost resten af dagene gået over på kun at give barf og Akita elsker det, her spiser vi ikke vi inha...
Skrevet af: Zabrina Buhunde slave - 23. maj 2010
Vitamin og mineral tilskud
Jeg ville lige høre om der er nogen herinde der tager en form for kosttilskud?? hvis ja, vil jeg meget gerne høre hvad og hvorfor:-)
Jeg ville lige høre om der er nogen herinde der tager en form for kosttilskud?? hvis ja, vil jeg meget gerne høre hvad og hvorfor:-)
Skrevet af: *Diva AKA Muldvarpen* P - 9. apr 2009
Spar penge på din forsikring
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
lige nu bruger jeg kun hvidløg og så får de frugt og grønt.
men er i tvivl om de så får det de mangler?
jan 2010
men vi er lige startet op for en uge siden så skulle lige sikre mig at det var nok det de får.
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 11 Emner: 39 Svar: 308
Hvis du skal bruge et tilskud som er forbyggende for HD og AA skal du tilsætte Vitalanimin, det er nemlig det eneste tilskud hvor det er videnskabeligt bevist at det er forbyggende.
Der er "snak" om og det er jo kun antagelser, men jeg har hørt at hvis man giver raske dyr for meget glucosamin har den modsatte effekt, altså nedbrydelse af knoglen.
Når man bruger glucosamin skal man også kun bruge det periodevis, altså fx 3 måneder, så en pause på det samme.
Men igen, jeg er ikke professor, og det er kun hvad jeg har læst mig til, efter mange mange skriv om dette emne.
Glukosamin har jeg heller ikke været imponeret af, jeg har ikke kunne se mine hunde havde det bedre af det, For jeg gav det også engang som dagligt tilskud.
Derimod kan jeg se hvis jeg glemmer vitalaniminen på vores gamle hunde.
jan 2010
MEN får det de har brug for.;)
men ja. jeg fik heller ikke andet afvide af ham der startede mig op. skulle bare sikre mig at der ikke var noget jeg havde overset.
men de får sådan noget frosset frugt og grønt blendet.
og ja så får de kallun ca 3 gange om ugen, indmad og noget fedt ca 4 gange om ugen. og nogle af de køb varianter er med ben i.
vitamin- tilskud??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside