{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræsen?
  • #1   7. sep 2010 Kira var meget kræsen, da hun fik tørkost, spiste meget lidt, og var faktisk alt for tynd. men nu hvor jeg fodre med råt, spiser hun med stor lyst og glæde, og skålen bliver slikket helt ren.

Du kan jo prøve at blande lidt lækker i tørkosten, lidt dåsemad, lidt lækker bouillon.

• #2   8. sep 2010 Ja okay, har prøvet alt nu syntes jeg:(

Og han er katræret og tager stadig ikke på:(
    Spørger dyrlægen i morgen, og de ikke har nogle foder prøver:O)

• #4   8. sep 2010 Giver jeg begge mine foder i madskålen så kan de have det stående en hel dag uden at røre det..
    Så jeg giver dem foder 2 gange om dagen i foderbold og så kan jeg ellers love for al maden er væk.. Herhjemme er det bare mere spændende når de skal arbejde lidt for det..

• #5   8. sep 2010 Jeg har også opgivet at finde forskellige godbidder til Luca. Det kommer alligevel bare til at ligge til det bliver dårligt, for han rør det ikke. Hvis han får noget i munden som han ikke kan lide stikker han tungen ud og lader det falde ud. Det ser meget morsomt ud. smiley
    Luca får hvalpefoder fra royal Canin og det er næsten det eneste han spiser. Bortset fra tun og sådan nogle pølser man kan få i maxi Zoo, men det skifter meget om han gider have dem eller ej.
    Det er især svært at træne, når de er så kræsne. smiley

• #6   8. sep 2010 OVERHOVEDET IKKE! Lynet er jordens største madøre.........da han som hvalp kom hjem til os..stod han i døren til køkkenet....med julelys i øjnene: HER SKAL MIN KURV STÅ!! og han har ædt alt.........lige siden! I Lynets verden smager man ikke.........her hedder det: hug, stik, tag til fange og ned med det............nææææste!

Kommentér på:
Kræsen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce