Udstilling Udstilling
Hej
Jeg har nu bestemt mig til at jeg gerne vil på hundeudstilling i herning i november 2010, med mine 2 gravhunde og en af mine gl. dansk hønsehunde..
Men jeg kan se der er både d. 6 og 7 november, men er det en stor udstilling der strækker sig over flere dage eller er det 2 forskellige udstillinger..
hvis det er 2 forskellige kan det så gøre lige meget hvilken dag jeg melder mig på, ingen af miine gravhunde har været afsted før, og vil være knap. 14 og 8 måneder på det tidspunkt udstillingen finder sted?
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 155
Det er alle racer begge dage, men forskellige dommere;o)
Glæder mig til vi ses
nov 2009
Følger: 9 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 152
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 176
Som Tanja skriver, så er der to udstillinger og der kan meldes til begge dage. Ole Berknov som er dommer den ene dag er har selv ruhårede gravhunde i dværg varianten. Første gang jeg nogensinde udstillede var ved Ole og det er jeg glad for. Han er meget stille og rolig og giver sig tid til både hund og hundefører.
Erwin Deutcher ved jeg ikke meget om. Hvorfor ikke tage begge dage?
Vh
Tanja
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.085
Kender heller ikke Erwin.
men jeg vil anbefale dig at gå til noget ringtræning med vapserne inden udstillingen. De skal vende sig til at gå i en udstillings line, gå korrekt, du skal lære at vise dem rigtigt, de skal stå på et bord og ku vise tænder, og blive mærket over hele kroppen.
ringtræning er ikke så dyrt, om ikke er det billigere end at bruge 365 + 2. hund pris, hvor hundene og fører aldrig har prøvet at gå i en ring
det er ikke svært, man skal bare lige øve sig og vide hvordan man bedst viser sin hund
nov 2009
Men jeg ved ikke helt om jeg vil tage afsted begge dage da jeg er bange at jeg skal handle min GDH og en gravhund på samme tid..
nov 2009
- Jeg deltager ikke begge dage da jeg synes det er lidt kedeligt når (cocio, min hund's) resultater ikke kommer til at gælde for hende da hun skal være i hvalpeklasse...
Men puha nu får jeg noget arbejde for Cocio, bliver vist ikke så nem når hun skal lære at gå pænt med så mange mennesker.. Men vi er startet til hundetræning så det hjælper nok på det, og så skal vi jo også til ringtræning engang..
Heldigvis kan Nikoline og Ziba godt
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 155
nov 2009
Udstilling
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside