Gravhunde Gruppen

Gravhunde Gruppen

Medlemmer: 423
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Udstilling Udstilling

Hej

Jeg har nu bestemt mig til at jeg gerne vil på hundeudstilling i herning i november 2010, med mine 2 gravhunde og en af mine gl. dansk hønsehunde..
Men jeg kan se der er både d. 6 og 7 november, men er det en stor udstilling der strækker sig over flere dage eller er det 2 forskellige udstillinger..

hvis det er 2 forskellige kan det så gøre lige meget hvilken dag jeg melder mig på, ingen af miine gravhunde har været afsted før, og vil være knap. 14 og 8 måneder på det tidspunkt udstillingen finder sted?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling
  • #1   26. aug 2010 Hej Ida

Det er alle racer begge dage, men forskellige dommere;o)

Glæder mig til vi ses

• #2   26. aug 2010 okay, tak for det´. Hvad er bedst udenlandske dommere eller danske ? smiley

• #3   26. aug 2010 Hej igen
    Som Tanja skriver, så er der to udstillinger og der kan meldes til begge dage. Ole Berknov som er dommer den ene dag er har selv ruhårede gravhunde i dværg varianten. Første gang jeg nogensinde udstillede var ved Ole og det er jeg glad for. Han er meget stille og rolig og giver sig tid til både hund og hundefører.
    Erwin Deutcher ved jeg ikke meget om. Hvorfor ikke tage begge dage?

Vh
    Tanja

• #4   27. aug 2010 ja ole B er en stille og rolig og flink mand smiley
    Kender heller ikke Erwin.

men jeg vil anbefale dig at gå til noget ringtræning med vapserne inden udstillingen. De skal vende sig til at gå i en udstillings line, gå korrekt, du skal lære at vise dem rigtigt, de skal stå på et bord og ku vise tænder, og blive mærket over hele kroppen.

ringtræning er ikke så dyrt, om ikke er det billigere end at bruge 365 + 2. hund pris, hvor hundene og fører aldrig har prøvet at gå i en ring smiley
    det er ikke svært, man skal bare lige øve sig og vide hvordan man bedst viser sin hund smiley

• #5   27. aug 2010 Tak for jeres svar. Jeg har også tænkt mig at få ringtrænet inden jeg tager afsted selvfølgelig.

Men jeg ved ikke helt om jeg vil tage afsted begge dage da jeg er bange at jeg skal handle min GDH og en gravhund på samme tid..

• #6   27. aug 2010 Så nu har jeg meldt vores hunde til udstilling og valgt at deltage med alle 3 samme dag, så håber jeg bare ikke det falder sammen smiley

- Jeg deltager ikke begge dage da jeg synes det er lidt kedeligt når (cocio, min hund's) resultater ikke kommer til at gælde for hende da hun skal være i hvalpeklasse...

Men puha nu får jeg noget arbejde for Cocio, bliver vist ikke så nem når hun skal lære at gå pænt med så mange mennesker.. Men vi er startet til hundetræning så det hjælper nok på det, og så skal vi jo også til ringtræning engang.. smiley

Heldigvis kan Nikoline og Ziba godt smiley

• #7   27. aug 2010 Lyder godt Ida;o)

• #8   28. aug 2010 Jeg glæder mig også allerede smiley

Kommentér på:
Udstilling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce