{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

skal han kunne holde sig en hel nat {{forumTopicSubject}}

Vores Zeus er nu 3 mdr og tisser 1 til 2 gange om natten(indenfor) han bliver sidst luftet kl 00.30 og vi er oppe ved 8 tiden igen. Er det normalt? selvfølgelig ved vi godt han ikk kan holde sig endnu som en voksen hund. han siger heller ikk til når han skal ud kommer det? vi kan se hvornår han skal luftes efter leg og soven og der kommer han ud og bliver rost.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal han kunne holde sig en hel nat
  • #1   23. aug 2010 Min tæve kom ikke ud om natten, blev luftet sidste gang kl 23 ca. og så igen kl. 6 når vi stod op om morgenen.
    Og der var aldrig uheld..

• #2   23. aug 2010 Det er vist meget forskelligt. Min kunne også holde sig 6-7 timer, men det kommer også an på om de er aktive om natten, eller drikke vand. Det kan man jo evt. fjerne.

• #3   23. aug 2010 min bette felix kan stadig have uheld om natten, selvom at han er ude kl 23 og igen kl 7 .. jeg har hørt at nogen hunde aldrig kommer helt af med det, men at det bliver bedre. men der er næsten ikke andet for end at give det tid, selvom det er træls.. for det er svært når de ikke giver lyd fra sig, kender det ALT for godt.¨
    held og lykke med det smiley

• #4   23. aug 2010 Kia kunne kun holde sig max 6 timer i den alder. Måske i skulle stå lidt tidligere op, eller tage den ud en gang om natten.

• #7   25. aug 2010 okay det har vi så lidt svært ved da vi sover oven på og zeus i gangen vi har prøvet med aviser man dem vil han bestemt ikk tisse på og det er ikk samme sted han tisser hver gang det er ud over hele gang gulvet.

• #8   25. aug 2010 Han lyder lidt ensom, og jeg tænker om det kan være protest......
    Når man har sådan en lille størrelse, må man nogle gange lave lidt ændringer i hverdagen.

Da min var lille, og jeg ville være klar til at lukke hende ud, lå jeg på en madras på gulvet, tæt ved havedøren. Og hun var renlig på rekord tid.

Så hvis man vil have en renlig hund hurtigt, så kræver det lidt ekstra af en. Men sådan er det jo også med opdragelsen, man skal tænke og handle, FØR dem smiley

• #10   25. aug 2010 som charlotte skrev i sit første indlæg kunne man evt tage vandet fra dem om natten, det gjorde vi med noah, fra kl 8 om aftenen og så ud sidste gang omkring 23, og ud førstegang kl 7, tre nætter uden konstant vand og så var der ikke mere grisseri om natten.. der var han 3 ½ mdr gammel.

• #11   30. aug 2010 I kunne jo prøve at sætte en alarm til midt om natten fx kl 3, og så gå ned og tage ham ud. Det er alligevel ret tidligt at forvente at han kan holde sig og især når han er alene og måske har svært ved at falde rigtigt til ro smiley

• #12   30. aug 2010 Hvis du fodre med tørfoder må du ikke tage vandet fra hunden.

Kommentér på:
skal han kunne holde sig en hel nat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce