{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Legekammerat Næstved {{forumTopicSubject}}

Halløjsa..

Min lille bassedreng ku godt tænke sig nogle nye venner, så han ville høre om der nogen som er friske på lidt leg i ny og næ.? smiley

Dog skal det være tæver da han desværre ikk kan med alle hanner, og jeg vil ikk risikere noget ved at tage chancen smiley

Skriv gerne privat hvis nogen har interesse smiley Alle racer er velkommen, dog kan han godt finde på a mule lidt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekammerat Næstved
  • #1   25. aug 2010 ej hvor ærgeligt at han ikk kan med andre hanner min er kastreret og kan med alle bare de ikk blir ondskabsfulde så blir han nemlig kællingesur he he jeg bor ikk så langt fra næstved og min har for nylig mistet sin legekammerat
    det skal lige tilføjes at han lider af energi og sagtens kan køre 30 andre hunde træt på en gang he he skulle du alligevel turde tage changen kan vi da prøve at mødes ss

• #2   26. aug 2010 Altså jeg ved ikke hvordan med kastreret hanhunde da han kun har hilst på én, men den var der ingen problemer med overhovedet så den var altid med til leg sammen med de andre smiley

Vi ku jo prøve at mødes og så lig se hvordan de er i snor.. Om der er tegn på min ikk kan med din alligevel.?

• #3   30. aug 2010 tror ikk det vil være noget problem dog oplever jeg at andre hunde blir hurtige sure når de er i snor jeg har bedst erfaringer med at man går hen imod stille og roligt samtid med at de tobenet hilser glade samt læser deres egne hunde og slipper dem førend de mødes helt for hundene kan ski ikk finde ud af al den snor som sagt er min god som dagen er lang overfor alle bare de ikk knurre eller blir sure på ham ss jeg syns da vi skal prøve for der er ikk noget så godt som en firbenet legekammerat ss jeg kan hver dag i denne uge (35) minus fredag s skal nok tjekke igen senere for besked er bare sjældent herinde s

• #4   31. aug 2010 Okay.. Ja man siger jo os a hunde klare det bedst, og selv, når de er løse.. Men hvornår blev han kastreret? For hvis det er i en tidlig alder burde der overhovedet ikk være noget smiley
    Min er nu os god som dagen er lang, men enkelte hanhunde kan han ikk med, og ved jo desværre ikke hvilke..
    Som sagt har han kun hilst på en kastreret, og ingen problemer der.. Men vi kan prøve og se jo.. Ville være lækkert hvis de ku sammen smiley

• #5   31. aug 2010 han blev desværre kastreret i en alder af 3 mdr og nu er han 2år og 9 mdr så der er intet med ham der han gider ikk dominans he he eller hopperi men står stille hvis der er nogen der hopper på ham den skøre hund gg han har levet et hårdt første år ved 5 forskellige familier men nu er han min og bare en dejlig hund gg hvis det er kan du få mit nummer så kan du smide en polle om hvornår du har tid ss jeg kan næsten hele tiden minus fredag s mit nr er 41616500

• #6   1. sep 2010 Jamen så burde jeg mene der ingen problemer vil være, for så har han ikke været så gammel jo og begyndt selv at være dominernede.. Sys nu ikk min egen er sådan en som vil bestemme osv, men ja svært og forklare hehe.. Vil jo bar helst være på den sikre side, og især nu hvor hans race er i den åndsvage hundelov.. Men jeg sender dig lig en sms.. Vi kan stort set hver dag minus fra kl 17:30-20:30 i hverdagene smiley

• #7   1. sep 2010 oki så tror jeg ikk der er noget problem he he ser frem til en sms for jeg er kun på for at tjekke om du har skrevet s

• #8   2. sep 2010 Hehe.. Jeg skriver her idag til dig.. Er heller ikk selv så tit herinde smiley

Kommentér på:
Legekammerat Næstved

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce