Barf vs tørfoder {{forumTopicSubject}}
På rigtighundemad.dk skilter de med, at deres foder vil være billigere end meget tørfoder. Så tænker jeg okay, det lyder da interessant og hvis det er billigere, så skal mine hunde da selvf. have det, da de elsker alt råt, men når jeg så regner det ud, så bliver det lidt over 1500 kr. pr. mdr. hvor jeg giver 432,50 kr. pr. mdr. for Acana Pacifica, som er et kornfrit produkt og et af de gode mærker på markedet.
Er der nogen af jer rigtighundemad's brugere, som kan fortælle mig, hvordan det kan gøres billigere end mit nuværende med rhm?
Mine hunde vejer hver 20 og skal have 2 % af sin vægt (da hun har tendens til at blive tyk) og 30 kg. hun skal nok have 6 %, da hun er mere aktiv. (så er jeg i hvert fald på den sikre side.
Potedask fra
Line
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 296 Svar: 2.577
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 146 Svar: 779
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 296 Svar: 2.577
Isha vejer 12,5 kg og får ca 250 gram om dagen
Oliver vejer 12 kg og får ca 300 gr om dagen. Han skal nok snart sættes ned til 250 gram da han er blevet lidt rund
De har så ca en fastedag om ugen.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 11
Jeg har lige købt hundemad i fredags, brugte 500 kr og har nu mad til tre måneder.
Nu skal det vel heller ikke gå op i økonomi men hvad der er bedst for din hund og hvad den helst vil. Det er jo heller ikke kun selve fodret du sparer på men også på dyrlæge. Min far har en hund med sukkersyge, der nu kun bruger det halve insulin efter at han er skiftet over til Barf .
Jeg har forsøgt at fodre Wiley med tørkost men det siger hende ingenting... jeg kan bare se en anden begejstring ved hende når hun få kød.
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 146 Svar: 779
Det er bare hyggeligere at se dem spise råt i stedet for tørfoder. Min lab bl. er ligeglad med min GR vil hellere ha kød
Det var bare, hvis nogen med nogenlunde samme kg. hunde som mig evt. kunne sige, hvad de gav pr. mdr. for foder
Pt. køber jeg selv ind for 6 mdr. ad gangen, så det skulle ikke være noget problem..
Barf vs tørfoder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside