Svømning med mundkurv + 2 m line? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen af jeg andre der har nogle gode ideer til svømning med vovserne uden at bryde loven?
Vores hunde har endnu ikke prøvet at svømme med mundkurv, men mon ikke det kan læres hvis vi går stille frem.
Det er mere den korte line jeg tænker på. Her i sommer er det selvfølgelig en mulighed, selv at hoppe med i vandet hvis man kan finde et sted der er egnet til det (det gjorde jeg tit med Niño på stranden hvor vi boede før), men det er der ikke så gode muligheder for hvor vi bor nu. Man kan selvfølgelig også gå langs breden med snoren men det er heller ikke lige til ved de søer vi bpr i nærheden af.
Vores hunde elsker at svømme, og den glæde vil jeg gerne fortsat give dem, også da Loca har løse hofter.
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.121
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 31 Svar: 775
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 31 Svar: 775
Der skal bare nok findes nogen mennesker som alligevel ville kunne finde på at brokke sig over den for lange line, men det er bestemt en mulighed jeg ville kunne finde på at benytte.
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
Mine er allerede nu i lange liner,da de helst ikke skulle drukne andre end mig
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 429
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Der var ingen problemer med den.
Men jeg vil råde til at man tager hjem lige bagefter, da den ikke er overdrevet rar når den er våd og smurt ind i sand..
Og jeg ville heller ikke tøve med at bruge en lang line på hunden..
Når jeg går sent om aftenen, eller ude på landet bruger jeg også flex, så hun kan få lov at bevæge sig lidt!..
Svømning med mundkurv + 2 m line?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside