{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.740 visninger | Oprettet:

Halsbånd favre til lilla chihuahua? {{forumTopicSubject}}

( Dette indlæg er skrevet lidt i kedsomhed hehe ;o) )

Jeg sidder her, og har lyst til at forkæle min lille prinsesse + hun efterhånden trænger til et nyt halsbånd ;o)
Men jeg har siden jeg fik hende, haft svært ved at finde ud af hvilken farve halsbånd jeg syns klær hende - Og især da hun er lilla i farven, syns jeg ikke det er alle farver der klær hende lige godt hehe..

- Hvad farver syns i ville klæ Kayla?: http://www.hundegalleri.dk/uploads_xl_wm/886483.jpg?04-07-2010 12:01:39

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halsbånd favre til lilla chihuahua?
  • #1   9. jul 2010 pink farvet.. smiley

• #2   9. jul 2010 enig. helt klart en babylyserød farve, ville være helt vildt nuttet smiley

• #3   9. jul 2010 Ja, kunne være jeg skulle prøve en helt baby lyserød - for hun havde et nærmest neonpinkt på et tidpunkt, det passede ikke helt. Men måske babylyserød smiley

• #4   9. jul 2010 ja baby lyserød eller en flot knald rød=)

• #5   9. jul 2010 Uha, jeg ville nok prøve en gul, spøjs farve ;)) Det kan se sååå sødt ud - især på nogle af de 'sjældnere' farver ;-))

• #6   9. jul 2010 uhhh, nu kan jeg jo slet ikke vælge! smiley - Måske man bare skulle lave stor indkøb af halsbånd..

• #7   9. jul 2010 Haha smiley Jeg har også haft alverdens, så fik Fie desværre nickel allergi overfor for meget udsmykning (dem jeg havde var med diskrete sten og udsmykning ved lukningen), så endelig - hvis man kan undgå det, så gør det ;p
    Så nu bruger jeg Rogz til dem, de helt små - og der er desværre ikke det store udvalg af farver - rigtig keeeeeeedeligt :s

• #8   9. jul 2010 Prøver også at begrændse mig, med alt sådan noget tingeltang - Men har fundet nogle, som er i noget tyndt læder med nogle få sten på (findes også uden), godt nok ikke luksuskvalitet, men de holder fint nok og er rigtigt fine, og de findes i alverdens farver smiley

• #10   9. jul 2010 Hmm.. Ja jeg er jo én af dem der siger ALT andet end pink/lyserød! *GG*
    Men det er fordi jeg ikke selv bryder mig om det til chihuahuas - Da jeg tit synes de får et ''Paris Hilton præg''.. Jeg er nok skør, men undgår altid pink og lyserød! Hehe!
    Kan godt være det ville være flot til din vaps med pink?
    - Ellers synes jeg guld, gul, koral, rød og lilla (både mørk og lys) ville være flot til hende : )

• #11   9. jul 2010 ej hvor skægt, jeg tænkte også på gul først men kunne ikke blive enig med mig selv om det var for spøjst at skrive smiley

• #12   9. jul 2010 Mange tak for alleforslagene - flere af dem ville jeg aldrig selv have tænkt på, men de skal da helt sikkert afprøves! smiley

Ann-Sophie: Hun havde for et stykke tid siden et halsbånd der var sådan rigtigt pink, det syns jeg heller ikke var så pænt til hende - men man ved aldrig med sådan en lyserød hehe smiley
    - Men jeg tror jeg vil prøve med: Gul, rød og blå eller lilla. De farver havde jeg ikke selv tænkt på, men kunne da være spændende at se om de farver klær hende smiley hehe...

• #13   9. jul 2010 Nej gul er lækkert her om sommeren! Smil.. Jeg har gul til mine i både sele og halsbånd, er vild med farven : ))
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    Men kan godt følge Linnea - Jeg har også valgt en creme sele til mine piger, når det skal være lidt mere dæmpet.
    Men her om sommeren synes jeg det er meget sødt at der er knald på farverne :') Haha!
    Vi er vidst nogle skøre kugler, at gå op i farven på seler/halsbånd.. Hæhæ!

• #14   9. jul 2010 Tror at lilla ville være ret flot til hende, Simone! : )

• #15   9. jul 2010 Jeg må ud og shoppe lidt så! smiley Mange tak for alle forslagene..

Baby Dog Diesel d.27/7: Hehe, alle forslag modtages med kyshånd - er overrasket over at der er så mange der har skrevet gul. havde jeg aldrig selv tænkt på smiley

Ann-Sophie: Haha ja det tror jeg da smiley Min far forstår bestemt heller ikke hvordan jeg kan går op i at et halsbåndet skal have farve, og det skal passe til Kayla - han ryster på hovedt hvergang jeg skifter farve på halsbåndet hehe..

• #16   9. jul 2010 guld guld og atter guld farve og ellers ville jeg vælge gul smiley

• #17   9. jul 2010 Elise: Hehe endnu en som er med på gul - nu må jeg ud og finde et i den farve altså smiley

• #18   9. jul 2010 Enig med ANN S- tænkte straks på lilla da jeg så prinsessen..:O)

• #19   9. jul 2010 Simone: Jeg havde også det helt smalle 'læder' halsbånd før, med små sten, også med metal (udsmykning som jeg skrev tidligere) i lukningen, dem havde jeg i pink og rød, til Fie, hun er sort smiley
    Men er selv på udkig efter nogle flere farver til hende smiley Men det er sååå besværligt til hende, da hun har det allergi, også gider jeg ingen gang prøve med fancy halsbånd med for meget nickel i, til den lille nye smiley Så endelig, hvis du finder nogle vildt flotte halsbånd på nettet, så link endelig herind.. Det skal bare være plastik lukning ;p
    Meeget, besværlig dame jeg har med allergi :))
    Jeg kigger selvf. en del selv smiley Men der er MEGET flotte halsbånd ellers, vil man ikke har for mange kriterier ;))

• #20   9. jul 2010 Stina: Lyder meget som dem jeg har - har fundet en som forhandler fra en hjemmeside der hedder whattowear.dk, og de er meget billige og som skrevet holder de meget godt så dem har jeg bare holdt mig til indtil videre smiley

Men det lyder da ikke nemt med de allergi smiley
    Men jeg skal da nok have det i baghovedet når jeg leder efter nye halsbånd, så hvis jeg falder over nogle allergivenlige halsbånd skal jeg nok linke hehe smiley
    - Men ja, der findes mange flotte og fancy! Men som du siger, indholder de fleste af dem jo alt muligt tingeltang som der med garanti er nikkel i..

• #21   10. jul 2010 Ja, det er ikke helt nemt at finde et uden metal lukningner osv smiley Men hva søren, de har sig et fint halsbånd hver nu - så det må de klare sig med, men ville da selv rigtig gerne have et gult til dem hver, eller andre fancy farver smiley men held og lykke med søgningen ;))))

• #22   10. jul 2010 Ja jeg har lige bestilt koral og multifarvet halsbånd til mine piger.. Så er de klar med flere sommerfarver inden længe smiley
    Men klart lilla til Kayla smiley

• #23   10. jul 2010 Hejsa
    Hvor mange halsbånd har i til hver af jeres hunde?
    Er der nogle der giver sin hund tøj på?

Hilsen Arianne

• #24   10. jul 2010 Arianne - Hmm, tror alt jeg har 5 seler til hver af mine, og 3 halsbånd til hver (5 halsbånd når de nye kommer)..
    Ja mine har tøj på når de har behov for det, ofte er det kun Shika som har behov for det. Men særligt denne lange og kolde vinter har de haft jakker på når vi er på tur.
    Hvorfor? smiley

• #25   10. jul 2010 Hej Ann-Sophie
    Jeg har nemlig købt 2 jakker/bluser ik fordi jeg synes man skal gå at klæde dem ud jeg tænker bare at de måske får det lidt koldt om vinteren...
    Ville bare hvad man synes om at give dem tøj på...
    Hvad mener du med (5 halsbånd når de nye kommer)..

Hilsen Arianne

• #26   10. jul 2010 Arianne E: Jeg har 5 halsbånd til kayla (når de to nye er regnet med), og så har jeg to seler til Kayla smiley

- Jeg har kun et dækken til Kayla, og så overvejer jeg at købe en bluse til hende. Og ikke for at give hende tøj på, da det er ikke det de er til for, men kun i tilfældet af at hun kommer til at fryse meget til vinter - og derfor har brug for det.

• #27   10. jul 2010 Adrianne - Jeg synes kun det er rigtig godt at man giver sin hund det nødvendige tøj på! Synes det er synd hvis man bare lader hunden fryse, bare fordi man ikke selv er tilhænger af tøj til hunde.
    - Er bare fordi jeg lige har bestilt 4 nye halsbånd til dem, som jeg skrev lige ovenover dit spørgsmål. Altså 2 nye til dem hver.. Så pt har de kun 3 halsbånd hver. Men hunden er jo også komplet ligeglad! smiley

• #28   10. jul 2010 Ann-Sophie - på den måde nu er jeg med. Ja det ville være syndt hvis de små går og fryser og er også grundet til at jeg har valgt at købe dem.

Simone Jeg får også en lilla farvet Chi, så må prøve med nogle af de farver som folk har skrevet længere oppe, kunne rigtig lide lilla halsbånd men det er en han jeg får...

Det ender nok også ud i at jeg køber mig fattig i hundetilbehør

• #29   10. jul 2010 Adrianne - Til en lilla hanhund, ville jeg købe et tyrkis halsbånd smiley Ville se flot ud synes jeg.. Men gul kan du også sagtens.. smiley
    Men ja, men køber sig hurtigt fattig.. Smil..

• #30   10. jul 2010 Adrianne: Hehe ja man kan MEGET nemt købe sig fattig i hunde tilbehør - Kayla er også en forkælet lille en, selvom de, som Ann-Sophie siger, egentligt er komplet ligeglade smiley

- Men jeg syns ihvertfald også at hvid er utrolig flot til lilla hunde smiley Så det var også en farve du kunne prøve..

• #31   10. jul 2010 ja tyrkis ville være super flot og gul er min ynglingsfarve men var ikke lige farven jeg havde tænkt på men kunne også godt prøves...
    Og hvid ville også være flot.
    Ja jeg har ikke engang fået hunden men har købt en del... Så det bliver en dyr fornøjelse, og ja de er ret så ligeglad hundene... Hihi

Kommentér på:
Halsbånd favre til lilla chihuahua?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce