Billedekonkurrencen starter op igen! {{forumTopicSubject}}
Godt så, nu har jeg besluttet at billedekonkurrencen starter op igen. Her kommer reglerne:
1. Tilmelding.
Man kan tilmelde sit billede til månedens konkurrence ved at sende billedet i en mail til min mail julie.ed@jensen.mail.dk, eller ved at uploade billedet på f.eks. www.tinypic.com og sende et link til billedet i en mail eller i en PB til mig.
Tilmelding foregår mellem den 1. og 7. i måneden, altså hvis du skal tilmelde dig til August 2010's billedekonkurrence, skal du have sendt dit billede til mig mellem den 1. og d. 7. August.
2. De to konkurrencer.
Der er to konkurrencer i billedekonkurrencen, da der bliver lavet to "hold". Hvordan holdene skal deles er dog ikke helt besluttet, men det skal gøres inden August 2010.
3. Temaer.
Månedens tema bestemmes af sidste månedes vinder, altså vinderen af August konkurrencen bestemmer temaet for September konkurrencen.
Hver anden måned SKAL en af de hunde/den hund man har oprettet på HG indgå i ens billede.
4. Afstemning.
Fra den 8. til den 22. i måneden kan alle fra hele HG stemme på billederne, som bliver lagt ind i et fotoalbum inde på min bruger.
Afstemningen kommer til at foregå sådan at personen der vil stemme på nogle billeder giver 3 point til det billede personen bedst kan lide, 2 point til det billede personen anden bedst kan lide og 1 point til det billede personen tredje bedst kan lide. Alle de andre billeder får 0 point.
Det er det billede med flest point der til sidst vinder konkurrencen.
5. Resultatet og præmier.
Når pointene bliver regnet sammen bliver 1., 2. og 3. pladsen offentliggjort i fotoalbummet hvor de deltagende billeder var, og 1., 2. og 3. pladsen bliver også offentliggjort her i klubbens forum. 4. pladsen, 5. pladsen osv. bliver kun skrevet i fotoalbummet.
Det er endnu ikke bestemt hvad præmien/præmierne skal være, det kan enten være et diplom (lavet på computeren og sendt i en mail til vinderen eller på anden måde givet til vinderen), et redigeret med vinderens hund/hunde, en ærlig stemme + kommentar til alle vinderens hunde, eller det kan også bare være retten til at vælge tema for næste måneds konkurrence. Det skal vi nå at beslutte inden den 1. August.
DET MANGLER DER AT BLIVE BESTEMT:
- Det er endnu ikke bestemt hvad præmien/præmierne skal være, det kan enten være et diplom (lavet på computeren og sendt i en mail til vinderen eller på anden måde givet til vinderen), et redigeret med vinderens hund/hunde, en ærlig stemme + kommentar til alle vinderens hunde, eller det kan også bare være retten til at vælge tema for næste måneds konkurrence
- Vi mangler også at bestemme hvordan de to "hold" skal deles op. Skal det være efter alder (altså børn/unge og voksne) eller skal det være efter færdigheder (begyndere og øvede)? Hvis det bliver første mulighed (efter alder) skal det også bestemmes hvor grænsen ligger (altså grænsen mellem at være med i børn/unge konkurrencen og voksen konkurrencen.)
Spørgsmål sendes i en e-mail til min mail (kan findes længere oppe i dette emne) eller i en PB til mig.
Skriv hvis der er mere jeg mangler at skrive ind i reglerne, eller der er noget der mangler uddybelse
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
Billedekonkurrencen starter op igen!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside