{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Hvalp + fodring {{forumTopicSubject}}

Hej alle (:

Nu har jeg endelig fået min elskede lille hvalp hjem! Og hun er bare så dejlig smiley Jeg har haft hende en uge nu, og har lagt mærke til at hun ikke spiser så meget som der anbefales på posen (hun får royal canin small breed hvalpefoder, hvor der står hun skal spise ca. 50g)

Det skal lige siges, at da jeg fik hende hjem, var hun vant til at få opblødt sit foder. Personligt synes jeg det får fodret til at lugte værre, så derfor har jeg prøvet at vænne hende til at spise piller au natural smiley
Kan det være derfor hun ikke vil spise så meget? Hun spiste nu heller ikke alt maden, da hun fik det opblødt. Og når hun så ikke spiser sin morgenportion helt op, så ligger det og tørre ind i løbet af dagen..

Hun er ikke tynd, har jeg fået af vide af dr. dyr samt min veninde (tidl. madmor), så jeg ved ikke om det bare er mig der pylre? Jeg synes bare, at selvom hun selvfølgelig er en lille hund, så er det dælme ikk meget der ryger indenbords (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp + fodring
  • #1   7. jun 2010 tilslutter mig Hanne smiley

og tillykke med hende

• #2   7. jun 2010 Jeg forsøger også så vidt muligt at give hende mad 3 gange dagligt. Men det er lidt svært, når hun ikke spiser den første portion op. Så ligger maden bare indtil hun skal have næste portion, hvor jeg så fjerner det.

Men jeg er begyndt at kaste noget af maden ud på terassen. Det synes hun er lidt sjovere. Og så holder jeg bare øje med, at hun får lidt foder i mavsen i løbet af dagen. Her tidligere i dag forsøgte jeg med leverpostej blandet i maden. Men hun lærte da hurtigt bare at slikke rundt om pillerne smiley

Hanne: Når du skriver huld, mener du så lige under ribbene? Jeg har fået at vide, at hunde suger maven ind når de spiser. Men når hun ikke gør det synes jeg ikke hun ser tynd ud. Hun er en lang-lang-langhåret chi, så jeg synes det er svært at se om det bare er pels eller hvad (:

• #3   7. jun 2010 Og tak begge to (:
    Vi er rigtig glade herhjemme. Hun gør hele hverdagen lidt sjovere, og det er skønt at møde hende som det første når man står op og når man kommer ind af døren smiley

• #4   8. jun 2010 altså jeg går heller ikk så meget op i, at der lige bliver spist, hvad der er anvist.
    Det er bare en sådan ca. guide - det er meget individuelt hvad hver spiser.

Men så længe hun spiser noget - og hun er i god stand - så skal du ikke være nervøs...

og tillykke med hende smiley

• #5   8. jun 2010 Okay tak (: Jamen så vil jeg lade være med at pylre sådan hehe smiley

Kommentér på:
Hvalp + fodring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce